Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Καρμπονάρα με ροκφόρ

Ιδανική μακαρονάδα για τους λάτρεις του ροκφόρ... οι υπόλοιποι απλά προσπεράστε!
Για 4 μερίδες βάζουμε:
1 πακέτο λιγκουίνι (ή σπαγγέτι)
10-15 φέτες μπέικον
300 γρ. κρέμα γάλακτος
300 γρ. ροκφόρ ή blue cheese
Βράζουμε τα ζυμαρικά al dente.
Εν τω μεταξύ, κόβουμε το μπέικον κομματάκια, το τηγανίζουμε ελαφρά για 3-4 λεπτά να ροδίσει. Ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και βράζουμε για 2 λεπτά ακόμα.
Προσθέτουμε το ροκφόρ και ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει και να γίνει μια παχύρευστη κρέμα.Ρίχνουμε τα ζυμαρικά και ανακατεύουμε καλά.

Σερβίρουμε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι.
Απολαύστε...

11 σχόλια:

  1. miam miam...par'olo pou to turi den mou poluaresei genika, to sigekrimeno fagito einai pentanostimo..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αρέσει η καρμπονάρα, αλλά αυτή η έκδοση με ροκφόρ, θα αρέσει μόνο σε μένα.
    Την εκτύπωσα μάνι-μάνι και θα κατασκευαστεί άμεσα.
    Μόνο που πρέπει μερικές μέρες να τρώω νερόβραστα για να αντισταθμίσω τα λιπαρά.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσει το ροκφόρ αλλά τούτη 'δώ πόσες θερμίδες άραγε έχει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ και Ξανθή: μην ανησυχείτε, θα σας φτιάξω εγώ μπόλικες σαλατούλες μετά να ξεπλύνουμε την ντροπή, χαχα...καλό σας βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ λατρεύω το ροκφόρ και τα ζυμαρικά. Άμα φάμε και μπόλικη πρασινάδα θα αντισταθμίσουμε κάμποσα λιπαρά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα παιδιά μου θα προσπεράσουνε, εγώ με τον άντρα μου όμως θα έλθουμε και δε θα φεύγουμε με τίποτα;-)
    Τέλεια η μακαρονάδα, με αγαπημένα υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευτυχώς που δεν μου πολυαρέσει το ροκφόρ, διαφορετικά θα ήθελα μεγάλη μερίδα, μια δυό πηρουνιές θα δοκιμάσω μόνο,

    τη δική μου μερίδα θα περάσει να την απολαύσει η Έλενα που της αρέσει ιδιαίτερα το ροκφόρ, έτσι Ελενάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί θεσπέσιο φαγητό!!!και με ροκφόρ??Να φανταστείτε πρίν μερικά χρόνια δεν μου άρεσε ούτε η μυρωδιά του συγκεκριμένου τυριού.Τώρα τρεαίνομαι, ακόμα και στις σαλάτες με σάλτσα ροκφόρ...μμμμ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλώνω φανατική λάτρης του ροκφόρ και γι αυτό παίρνω μια μεγάαααλη μερίδα από την έξοχη μακαρονάδα σου!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια μακαρονάδα Betty...θα την φτιάξω αλλά θα βάλω το μισό ροκφορ...όσο για τα λιπαρά...λιπαρά?ποιά λιπαρα?εγώ δεν ξέρω τίποτα...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απλό, φτηνιάρικο, αλλά εξαιρετικής νοστιμιάς! Υπέροχο φαγητό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...