Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Muffins με μήλο και κανέλλα

Λαχταριστά, πεντανόστιμα κεκάκια για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα μας!!!

Για 12 muffins

2 κούπες φαρίνα ολικής αλέσεως (ή απλή φαρίνα)
1 κουταλάκι μπέικιν
2-3 κουταλιές κανέλλα
¾ φλυτζανιού καστανή ζάχαρη
2 μέτρια μήλα
125 γρ βιτάμ
2 αυγά
¾ φλυτζανιού γάλα

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180ο.
Αλείφουμε με λάδι τις φορμίτσες.
Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια (για ευκολία τα πέρασα από το μούλτι). Λιώνουμε το βιτάμ και το αφήνουμε να κρυώσει.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι με το μπέικιν και την κανέλλα.
Προσθέτουμε τη ζάχαρη και τα μήλα και ανακατεύουμε να ενσωματωθούν καλά.
Σε μπολ χτυπάμε ελαφρά με πηρούνι τα αυγά με το γάλα και το λιωμένο βιτάμ.
Ρίχνουμε το μίγμα των αυγών στο αλεύρι ανακατεύοντας ελαφρά με ένα κουτάλι μέχρι να ενσωματωθούν τα υλικά. Αν ανακατέψουμε πολύ ώρα κινδυνεύουμε να έχουμε ένα μίγμα σκληρό που δεν θα ψηθεί σωστά.

Μοιράζουμε το μίγμα στα φορμάκια προσέχοντας να τα γεμίσουμε κατά τα ¾ μόνο, για να μην ξεχειλίσουν με το ψήσιμο και χυθούν!

Ψήνουμε για 20 λεπτά ή μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. Δοκιμάζουμε με μια οδοντογλυφίδα. Αν βγει καθαρή τα muffins είναι έτοιμα, αλλιώς ψήνουμε για 2-3 λεπτά ακόμα.

Μόλις ετοιμαστούν τα βγάζουμε από το φούρνο, περιμένουμε 2-3 λεπτά και μετά τα βγάζουμε σε πιατέλα.

Επίσης δοκιμάστε τα muffins με τρούφα και σταγόνες σοκολάτας...
Απολαύστε!

29 σχόλια:

  1. μοσχοβόλισαν μέχρι εδώ, καλέ δε σε προλαβαίνω στις αναρτήσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ίδια ιδέα είχαμε Μπέττυ! Τα έκανα πριν λίγες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαστεροπλήξ κόπιασε, έλα να κεραστείς, πάρε και τα άλλα κορίτσια και ελάτε να τα τσακίσουμε!

    Betty εγώ τουλάχιστον δεν έχω επιχειρήσει να μην βάλω αυγά, όπως και στα κέικ χρειάζονται για να δέσει η ζύμη και να φουσκώσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μαφινάκια δίνουν και παίρνουν αυτές τις μέρες βλέπω κορίτσια, που να πάρω σειρά εγώ?
    Μπετούλα μήλο-κανέλλα αχτύπητος συνδυασμός!!
    Φέρε να τα τσακίσουμε;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. slourp! einai ta agapimena mou afta, ta pernw k apo ta starbucks! vevaia allo starbucks allo manoula :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία η ιδέα με τα μήλα. Μήλο και κανέλα, καταπληκτικός συνδυασμός.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μοσχομύρισε ο τόπος! Την καρδούλα θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα, με αυτό τον τρόπο έχεις κι ένα κάθε μέρα για τον καφέ της δουλειάς.
    Μπέττυ μια πληροφορία φαρίνα ολικής αλέσεως πια είναι, εγώ δυστυχώς στα κοντινά μου Σ/Μ έχω πρόβλημα με τις διάφορες ποικιλίες αλευριών μάλλον πρέπει να πάω σε πιο μακρινό και πιο μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Betty μου υπέροχα! Τα φαντάζομαι να είναι κάπως υγρά εσωτερικά και αρωματικά!
    Ότι πρέπει για ένα ωραίο καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ανυπομονώ να τα δοκιμασουμεεεεεεεεε!!!!!!!!!!
    οπως παντα μοσχοβολισες την μπλοκογειτονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Pws mou aresoun ta muffins! Opote ftiaxnw den pernan oute mia mera sto spiti ... ta trwme ola mesa se liges wres!!

    Teleia to mhlo, maurh zaxarh kai kanella ... polu wraios sundiasmos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπέτυ μου μέχρι εδώ μοσχοβόλησαν τα κεκάκια σου! Θα πάρω 1-2-3 για το καφεδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ένα για το καφεδάκι μου θα το ήθελα τώρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τι θα κάνω με τα μήλα!!!Και μου αρέεεσουν,η κανέλα δε μια τρέλα!!!!Το μόνο πρόβλημα που έχω με τις δόσεις είναι πόσο αντιστοιχεί η κούπα αλευριόυ κ πόσο το φλιτζάνι ζάχαρη....κανένας τα φώτα του;

    Καλημερούδια
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποσο μ'αρέσει η κανέλλα όταν ψήνεται παρέα με τα μήλα !!!!!!!!!!! Μπετούλα εγω θα πάρω 3-4 γιατι έχω πολύ λαό να ταίσω !!!! χιχιχιχιιχ!!

    γεια στα χεράκια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλέ τί παραμυθένια γλυκίσματα είναι αυτά!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξανθή, η φωτό της φαρίνας αφιερωμένη εξαιρετικά!

    Και λοιπόν;E allora? σχεδόν πάντα για να μην ζυγίζω χρησιμοποιώ κούπες ή φλυτζάνια του τσαγιού. Για να γίνω πιο σαφής όμως, σημείωσε ότι μια κούπα έχει χωρητικότητα 230 γρ ενώ ένα φλυτζάνι τσαγιού 200 γρ...Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπέττυ σε ευχαριστώ πολύ πρέπει να το έχω δει σε κάποιο μεγάλο αλλά εγώ δεν απομακρύνομαι συνήθως πολύ από το σπίτι για Σ/Μ. θα πάω όμως μια μέρα μόνο και μόνο για αλεύρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βοήθησες πολύ Μπέτυ :) ευχαριστώ.Σπίτι έχω διάφορες κούπες,διαφόρων μεγεθών...ένας χαμός και γι'αυτό έχω όλες τις συνταγές σε γραμμάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένα έχω να σου πω....δεν ξέρω πόσες μέρες θα αντέξει!;Το'φτιαξα σε κέηκ γιατί δεν έχω ταψακι για muffins...θα πάω όμως να αγοράσω οπωσδήποτε!!!

    Γιαμ,γιαμ,ΓΙΑΜ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ta dokimasa ki egw kai eginan teleia!!!!!! Aplh suntagh me ulika pou oles exoume sto spiti mas alla teleia!! DOKIMASTE THN!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. otan leme 2 koupes farina posa grammaria einai peripu?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 230 γρ η κούπα... νομίζω τελικά ότι πρέπει να γράψω την συνταγή σε γραμμάρια!

      Διαγραφή
    2. Γεια σας!!Πριν λίγο έφτιαξα τα φακελάκια με σπανάκι και φέτα...καταπληκτικά!!! Για τα μαφινάκι με μήλο και κανέλα, βάζουμε καστανή ή την μαύρη ζάχαρη;;

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν!

      Στα muffins καστανή ζάχαρη, το διορθώνω και στην συνταγή!

      Διαγραφή
  23. Τελειο! Απο τα καλυτερα muffins που εχω ποτε δοκιμασει!!! Τα παιδια μου ξετρελαθηκαν επισης! Μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τελειο! Απο τα καλυτερα muffins που εχω ποτε δοκιμασει!!! Τα παιδια μου ξετρελαθηκαν επισης! Μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που άρεσαν τόσο στα παιδάκια ! Σας ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...