Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Κασερόπιτα με ζαμπόν

Μια θαυμάσια ιδέα του αγαπημένου Ηλία Μαμαλάκη

Μια τραγανή πίτα με κρουστό φύλλο και πλούσια γέμιση...
Για 6 μερίδες:

6 φύλλα κρούστας
2 κουταλιές φρέσκο βούτυρο
3 κουταλιές αλεύρι
1 νεροπότηρο φρέσκο γάλα
1 αυγό
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
2 φλυτζάνια κασέρι τριμμένο
1 φλυτζάνι ζαμπόν ψιλοκομμένο
Λάδι για τα φύλλα

Σε κατσαρόλα ζεσταίνουμε το βούτυρο.
Μόλις λιώσει προσθέτουμε το αλεύρι και το σοτάρουμε μέχρι να σκουρήνει.
Αδειάζουμε μέσα το γάλα και ανακατεύουμε μέχρι να πήξει ελαφρά.
Βγάζουμε την μπεσαμέλ από τη φωτιά, ρίχνουμε το κασέρι, το ζαμπόν, το μοσχοκάρυδο και το αυγό.
Ανακατεύουμε πολύ καλά. Ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε λίγο αλάτι. Τέλος ρίχνουμε το πιπέρι και αφήνουμε να κρυώσει.
Παίρνουμε ένα ένα τα φύλλα και τα διπλώνουμε κατά μήκος, τα αλείφουμε με λάδι και στην άκρη κάθε λωρίδας βάζουμε 3 κουταλιές από τη γέμιση.
Διπλώνουμε με προσοχή σε τρίγωνο όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, το τοποθετούμε σε λαδωμένο ταψί και το λαδώνουμε καλά.
Κάνουμε το ίδιο με τα υπόλοιπα 5 φύλλα.
Ψήνουμε στους 170ο για 35-45 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν καλά.
Αν σερβίρουμε ζεστά με μια πράσινη σαλάτα έχουμε ένα ωραιότατο πλήρες γεύμα.

22 σχόλια:

  1. Είναι όντως τέλεια συνταγή την είχα φτιάξει και είχα πάρει στην δουλειά..και η δική σου είναι πολύ λαχταριστή μμμ ... Την ζήλεψα θα την φτιάξω πάλι.φιλιά καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον θα πρέπει να σταματήσω τις περιπλανήσεις γιατί βλέπω και ζηλεύω και δεν πρέπει να φτιάχνω παρά μόνο φαγητά διαίτης ακολουθώντας το πρόγραμμα της οικογένειας.
    Που θα πάει θα βρεθεί διαδικτυακό κέρασμα αληθινό!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπέτυ Μπέτυ τί μας κάνει τί!!!
    Αρχίσαμε διατροφή και αύριο το πρωί θα ονειρευόμαστε ακόμα κασεροζαμπονοπιτάκια!!!
    Αφού μπορούμε να τα δοκιμάσουμε όμως ψηφιακά κι άφοβα...θα ήθελα 2 παρακαλώ πολύ!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι μου κανεις βραδιατικα Μπετυ????
    θα σε μαλωσω, απο χτες ξεκινησαμε διατροφη και... ειμαι με ενα μπολ και δημητριακα για βραδυ, με κολασες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. your pastry puff step by step.. so excellent!

    Happy 1 year to Betty's cuisine. Looking forward to more wonderful recipes.

    Hugs and kisses to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σκέτος πειρασμός, μα τι μας κάνετε κυρία μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Betty μου στις πίτες δεν σε φτάνει καμία, το χεις παιδί μου λέμε!!!
    Αντε να πω κι εγώ, τι μας κάνεις, τι μας κάνεις;-)
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μπέτυ.
    Τι ωραία κασεροπιτάκια είναι αυτά και είμαι σίγουρη ότι δεν περίσσεψε τίποτα.
    Όλο σε πειρασμούς μας βάζεις.... και καλά κάνεις βέβαια, θα δοκιμαστούν σύντομα.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Εγώ τώρα πώς θα φάω τα δημητριακά με γάλα που βλέπω αυτά?????!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aν είναι να λείπεις και να επιστρέφεις με τέτοιες λιχουδιές χαλάλι σου!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Έμεινε μια κασεροπιτούλα και για μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΩ ΠΩ!!!ΤΕΛΕΙΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mia kaseropita tha htan teleia twra ... mmmmm! Wraia suntagh Betty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυρία μου υπέροχη συνταγή , θα την έτρωγε η Αχτίδα μου που τρελλαίνεται για τέτοια.Δεν την είδε φαίνεται ακόμα!Καλή σας νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχ να΄χα λίγο κασέρι!και σκέτη μου αρέσει πολύ.
    προχθές έφτιαξα πίτα με φέτα και ζαμπόν αλλά δε συγκρίνεται με την κασερόπιτα.

    καλημερούδια

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπέτυ μου πεντανόστιμα, νομίζω ότι θα τα φτιάξω σήμερα κιόλας,

    χρόνια πολλά για τα γενέθλια, να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου και να συνεχίσεις να μας κρατας τόσο όμορφη και "νόστιμη" παρέα για πολλά χρόνια...
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα παρω 2, 3, 4, 5, κομματια...κατι ελαφρυ για βραδινο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. These looks so good! I have a recipe for salmon pies which look like this when cooked! YUM. Congrats on a year of blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Teleia Betty tha ta ftiaxo amesa. Mou aresei poly to kaseri.
    vassoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο Μπέττυ!! Είναι η πρώτη μου πίττα!! Και έγινε τέλειααα! Βέβαια, ως άνδρας έκανα κ τους εξής γευστικούς αυτοσχεδιασμούς: Έβαλα φύλλο σφολιάτα αντί για κρούστα, ζαμπόν καπνιστό με πιπέρι, μισή κουταλιά της σούπας αλάτι, μισό φλυτζάνι λεπτοτριμμένο σκληρό τυρί Δανίας, μία κουταλιά της σούπας μιξ πιπεριών με κόλιανδρο και λίιγο παραπάνω βούτυρο! Τα σπάει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ερμή, πόσο χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σου! :)
    Οι αυτοσχεδιασμοί απαραίτητοι στην μαγειρική, το θέμα είναι να σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα!
    Μπράβο λοιπόν σε σένα που ασχολείσαι και πας κι ένα βήμα παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...