Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Ταλιατέλες με τυρί-κρέμα

Είπαμε Σαρακοστή αλλά δεν θα περιοριστούμε στα νηστήσιμα!

Για να φτιάξουμε αυτό το πανεύκολο πιάτο χρειαζόμαστε:


1 πακέτο ταλιατέλες
250 γρ τυρί Philadelphia
100 γρ γάλα
1 φλυτζάνι μαϊντανό ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο
3 κουταλιές ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι
παρμεζάνα τριμμένη

Σε τηγάνι μαραίνουμε το σκόρδο στο λάδι και προσθέτουμε το Philiadelphia μαζί με το γάλα.
Ανακατεύουμε τη σάλτσα να γίνει ομοιόμορφη και να ζεσταθεί καλά χωρίς όμως να βράσει. Προσθέτουμε τις ταλιατέλες βρασμένες αλλά όχι εντελώς σουρωμένες. Ανακατεύουμε γρήγορα ρίχνοντας φρεσκοτριμμένο πιπέρι, μαϊντανό και τριμμένη παρμεζάνα.
Σερβίρουμε αμέσως και αν θέλουμε ρίχνουμε από πάνω λίγο τυράκι ακόμα.

18 σχόλια:

  1. Ο Θεός πρόβλεψε μια όαση μέσα σην έρημο.
    Το σημερινό σου πιάτο, Αγαπητή Ελισσάβετ, είναι μια όαση σε μια περίοδο όπου "ναι μεν, αλλά..."
    Και οπτικά!
    Εμείς κάνουμε το ίδιο, αλλά με Κατίκι Δομοκού, ελαφρά αραιωμένο, στο μπλέντερ, με γάλα 1,5% και, όταν βρίσκω, ταλιατέλες ολικής.
    Καλημέρα από την Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπέτυ μου πολύ μου αρέσει η εκδοχή με το τυρί κρέμα! Πανέμορφο το πιάτο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βετυ μου είμαι μακαρονού και εγώ... Έχει δίκιο ο Δύσπιστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπετούλα, εγώ επειδή δεν είμαι φαν του τυριού σε μορφή κρέμας λέω να το αλλάξω σε κρέμα γάλακτος και να πάρω ένα μεεεεγάλο πιάτο απο τις λαχταριστές σου ταλιατέλες !!!!

    φιλια και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φαινεται πραγματικα λαχταριστο...πως θα ηθελα εστω και μια μικρη πηρουνια....για τη γευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλησιάζει μεσημέρι και η πρότασή σου είναι άκρως δελεαστική!
    Μπέττυ μου,πεντανόστιμη φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. great :D
    I will get my gerl to cook this delicious and fast cooking meal.. thanks to you Betty :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν τα εχω δοκιμασει ποτε μου ετσι, αλλα... με εβαλες σε σκεψη
    φαινονται... κολασμενα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ θα πάρω ΚΑΙ το πιάτο που άφησε η Μαρία (για να μην πάει χαμένο δηλαδή)!
    Κο-λα-ση!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μπετούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πεθαίνω που το βλέπω και μου' ρχεται αν γλύψω την οθόνη γιατί άρχισα ψιλοδίαιτα κλαψ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ μετά θα τα'βαζα σε ένα ταψί,θα΄ριχνα παρμεζάνα από πάνω και θα τα άφηνα λίγα λεπτά στο φουρνο...μμμμμμμ κόλαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Π[ανέμορφο πιάτο μα ...αμάν θερμίδες! Μου αρέσει πάντως πολύ πολύ πολύ!Κι εμείς σήμερα μακαρονάδα φάγαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Makaronada apo tous angelous...pare me tora..me ena piato me afthn thn saltsa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπέτυ αυτό και αν είναι πιάτο. Ένα .....τεράστιο πιάτο θέλω εγώ, μιας και είμαι μακαρονού, τι να κάνουμε!!!
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ ειχα καιρο να ερθω ..κι επεσα στο αγαπημενο μου φαγητο..Καλη Σαρακοστη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σίγουρα μία από τις αδυναμίες μου! Και του συζύγου ευτυχώς. Και ο φρέσκος μαϊντανος είναι ότι πρέπει να ζωντανέψει το πιάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...