Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

1st GR food blogger camp ~ είναι πλέον γεγονός!



ΜΠΡΑΒΟ!!!

Θαυμάσια διοργάνωση, ενδιαφέρουσες γνωριμίες και πληροφορίες, ωραίος χώρος, γιορταστική ατμόσφαιρα!

Πρίν λίγο γύρισα από το 1st GR food blogger camp και θέλω να σας μεταδώσω λίγο από τον ενθουσιασμό μου!

Δεν θα πω πολλά λόγια, απλά θα επαναλάβω: ΜΠΡΑΒΟ στους διοργανωτές!

Μπράβο στη Βίκυ και στον Γιώργο για την ιδέα και την υλοποίησή της, όπως επίσης και σε όλους τους food bloggers που παραβρέθηκαν και έκαναν πραγματικότητα αυτή την πολύ όμορφη συνάθροιση!

Μια μικρή γεύση από τα υπέροχα κεράσματα των bloggers:















Χάρηκα παααααρα πολύ που γνώρισα αρκετούς από εσάς!

Και του χρόνου περισσότεροι!!!

28 σχόλια:

  1. Αχ σ΄ευχαριστώ Μπέττυ που έβαλες και τα δικά μου στις φωτογραφίες!
    Και του χρόνου! Εύχομαι να είμαι εκεί στο επόμενο. Είδα λίγο από το live και πρέπει να ήταν υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Vita:

    Μακάρι να ήσουν εκεί!
    Ήταν πάρα πολύ όμορφη εμπειρία ~ και χρήσιμη!

    στο επόμενο να είσαι οπωσδήποτε...
    φιλιά, καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω ομορφιές!!! Συγχαρητήρια σε όλες τις φίλες bloggers!!!! Εύχομαι αυτή η συνάντηση να πραγματοποιείται κάθε χρόνο με μεγαλύτερη επιτυχία!!! Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να έρθω και να θαυμάσω από κοντά!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο σας....και του χρονου με υγειαααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ όλα φαινονται τόσο τελεια... πολύ ζηλευω που δεν ημουν εκει...
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήταν όντως τέλεια! Μπέττυ, χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά!.. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπεττούλα, πολύ χάρηκα που τα είπαμε από κοντά! Η φωτό σε αδικεί καλή μου Μπέττυ! Είσαι μακράν πιο γλυκιά και πιο όμορφη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bravo, xairomai pou phgan ola toso kala! Makari na mporousa na sas gnwrisw ki egw ... kai tou xronou na 'ste oloi kala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο! Πρέπει να ήταν πολύ ωραία η ατμόσφαιρα! Κρίμα που δεν μπορούσα να έρθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να'σαι καλά, που μας δείχνεις όσα δεν έδειξε το Livestream, με τον κακό στην αρχή ήχο.
    Πιστεύω, του χρόνου, αυτές οι παιδικές ασθένειες, να έχουν ξεπεραστεί.
    Χαίρομαι που περάσατε καλά!
    Και του χρόνου!!

    ΥΓ: Είχε δίκιο η Κα Κουμάντου! Η φωτό σε αδικεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπέττυ για μια φορά ακόμη να σου πω πως χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά.
    Μπράβο που ανέβασες φωτογραφίες γιατί εγώ δεν έχω βγάλει από αυτό το χώρο.
    Καλή συνέχεια σε όλους μας και με το καλό η επόμενη συνάντηση μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εγώ με τη σειρά μου να πω πως χάρηκα που σε γνώρισα και εύχομαι να γίνουν ακόμη πιο συχνές οι συναντήσεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΄Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα απο κοντά

    Πραγματικά πολυ ωραία διοργάνωση :) που μας έφερε όλους κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πωπωπωπ εδέσματα!!!!χαίρομαι που περάσατε υπέροχα :)))
    καλή Κυριακή
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΒΛΕΠΩ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές. Ήταν υπέροχα. Του χρόνου θα προσπαθήσω να είμαι και εγώ, να σας γνωρίσω όλους από κοντά.
    Και του χρόνου λοιπόν Μπέτυ με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ σημαντικό βήμα...ξεκολλήσαμε απο την οθόνη. ΕΥΓΕ στους διοργανωτές, γιατί φαντάζομαι τα προβλήματα που θα αντιμετώπισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζήλεψα τρελά.... Από το μεσημέρι και μετά ήμουν και εγώ στην παρέα σας μέσω διαδικτύου!!! Ελπίζω η επόμενη συνάντηση να μην είναι σε ένα χρόνο αλλά να μας δοθεί η ευκαιρία να συναντηθούμε!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Betty
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!
    Φιλιά πολλά!
    Και το κέρασμά σου ήταν σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι Μπέτυ που σε γνώρισα. Μπράβο που έβγαλες φωτογραφίες όλα τα εδέσματα γιατί εγώ μόνο μερικά γενικά πλάνα έβγαλα. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όντως τα καλούδια που είδα και θαύμασα κι' εγώ ήταν όλα πολύ όμορφα παρουσιασμένα. Μπράβα σας σε όλες που τα φτιάξατε. Εγώ προσωπικά ελάχιστα μπόρεσα να μείνω. Και ήρθα σε ώρα παρούσιασης τεχνικών θεμάτων απο τους Γιώργο και Βίκυ, αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα μετά εξελίχτηκαν ακόμη πιο όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπέττυ, πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου και είναι μεγάλη μου χαρά που σε γνώρισα και εσένα και όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δηλώνω ενθουσιασμένος κι εγώ απ' όλα :)
    Φιλιά
    Καλό απόγευμα
    Θα σου στείλω τις φωτογραφίες σου στο μέιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Betty poly xarika pou brethikame!!! Nomizo oti eimaste pia mia parea!!!! kai oxi mono blogoparea! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...