Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Κοχύλια σε σκορδάτη λεμονοσάλτσα

Όσοι λάτρεις των ζυμαρικών προσέλθετε!
Η ξινούτσικη αυτή σαλτσούλα έδεσε απολαυστικά με τα ζυμαρικά και το ξύσμα λεμονιού έδωσε μια φινετσάτη πινελιά!


Χρησιμοποίησα:
1 πακέτο κοχυλάκια
4 κουταλιές φυτίνη
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
½ φλυτζάνι λευκό κρασί
2/3 φλυτζανιού γάλα
1 φλυτζάνι κρέμα γάλακτος
Χυμό και ξύσμα από 1 λεμόνι
Αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Παρμεζάνα τριμμένη

Βράζουμε τα ζυμαρικά al dente. Σε τηγάνι βάζουμε τη φυτίνη και σοτάρουμε πολύ ελαφρά το κρεμμύδι. Προσθέτουμε το σκόρδο και σβήνουμε με το κρασί και το χυμό λεμονιού.
Βράζουμε μέχρι να εξατμιστεί το μισό υγρό περίπου.
Ρίχνουμε το γάλα ~ δεν μας πειράζει αν κόψει! ~ και συνεχίζουμε το βράσιμο να μείνει το μισό.
Ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και το ξύσμα.
Ανακατεύουμε και αφήνουμε σε μέτρια φωτιά, μέχρι να πήξει η σάλτσα.
Σουρώνουμε τα ζυμαρικά και τα ρίχνουμε στην σάλτσα. Ανακατεύουμε καλά, προσθέτοντας μπόλικη παρμεζάνα, φρεσκοτριμμένο πιπέρι και λίγο ξύσμα ακόμα.
Σερβίρουμε αμέσως!

20 σχόλια:

  1. Εδώ μύρισε το λεμονάκι Μπετυ μου.
    Πολύ ωραία συνταγή. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!Νοστιμότατο φαγητό αν και με πολλές θερμίδες αλλά έτσι είναι τα ωραία!!!Χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!! Έρχομαι αμέσως σαν λάτρης των ζυμαρικών που είμαι!!! Πεντανόστιμη συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λες να κάνω αυτό σήμερα να φάμε;;
    Πολύ ωραία η μεταμόρφωση!!!!Ιδιαίτερα η φωτογραφία πάνα πάνω!!! Λες να είμαστε κι εμείς έτσι!!!χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το νέο λουκ άψογο!!!!!
    Η συνταγούλα μου αρέσει και επειδή ότι δεν έχει κρέας μπαίνει στην καρδιά μου καταγράφηκε στο βιβλίο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό θα το έχω στα υπόψιν αν καμιά φορά ετοιμάσω ρομαντικό δείπνο για τον άντρα μου...θα του αρέσει πολύ!
    Άσχετο: τι τέλεια φωτο με τις γιαγιούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλεια τα κοχύλια, και γω περίμενα θαλασσινά!!!!! αλλά κι αυτά μια χαρά είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτη ειναι απο τις πιο αυθεντικες και νοστιμες ιταλικες συνταγες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το φαγητό σου είναι από τα πιο αγαπημένα! Και η φωτο επάνω όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι πρωτοτυπη συνταγη με τα αγαπημενα μου μακαρονια! θα την δοκιμασω σιγουρα αν και αντι φυτινη λεω να βαλω ελαιολαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ ότι έχει μακαρόνια ή ζυμαρικά δεν το αφήνω έτσι. Θα είναι τέλειο. Μιαμ μιαμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Olá;
    Hummmmmmmmmmmmmmm que delicia!!!!
    Sou do BRAZIL!!!!!
    www.pecadosdamesa.com.br

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η τσαχπινιά με το λεμόνι πολύ μου άρεσε!!
    Αψογη η σκορδάτη!!

    Οι γιαγιούλες παραπάνω ξέρεις ποιες είναι, ε???
    Εμείς σε μερικά χρόνια:PPP
    Καλά, αργούμε βέβαια, πιτσιρίκες είμαστε ακόμα, αλλά λέμε τώρα!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα οι γιαγιαδες επανω ειναι ολα τα λεφτα!!!!
    τωρα για τη σκορδομακαρονδα.... θελωωωωω!!!!!!!
    ισα που παω να βλψ το νερο να βρασει τωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΟΠΩΣΔΥΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαι κι εγώ λάτρης ζυμαρικών! Προσήλθα! Σκέτη νοστιμιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταρχήν Μπετούλα μου, με γεια το νέο Look!!! Άψογο και με πολύ ανοιξιάτικα χρώματα!!!

    Όσο για τα κοχυλάκια, τι να πούμε??? Λέμε ποτέ οχι στα ζυμαρικά???

    Φιλάκια καλή μου, καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και μόνο που ακούψ τη λέξη λεμόνι, μου τρέχουν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα το πω κι'εγώ. Μου 'τρεξαν τα σάλια. Πρέπει να είναι πολύ καλή η συνταγή σου. Η κόρη μου θα ξετρελαθεί. Θα την φτιάξει οπωσδήποτε μια μέρα. Είναι λάτρης της ιταλικής κουζίνας και προπάντων τρελένεται για pasta.
    Πολύ ντελικάτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...