Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Μπισκότα βρώμης με σταγόνες σοκολάτας

Μια παραλλαγή στα μπισκότα με βρώμη 
που όποτε τα φτιάχνω γίνονται ανάρπαστα!
Τραγανά και υπέροχα!
Υλικά για 45 μπισκότα:

200 γρ βιτάμ
1 φλ. τσ. καστανή ζάχαρη
½ φλ. τσ. λευκή ζάχαρη
2 αυγά
1 κουταλάκι υγρή βανίλια
1  κουταλάκι κανέλα
2 ½ φλ. τσ. νιφάδες βρώμης
1 ¾ φλ. τσ. Αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια μπέικιν
200 γρ σταγόνες σοκολάτας (κουβερτούρα και γάλακτος)

Αφήνουμε το βιτάμ εκτός ψυγείου να μαλακώσει ελαφρά.
Ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπέικιν.
 Ανακατεύουμε τις δυο ζάχαρες.
Χτυπάμε το βιτάμ να ασπρίσει και προσθέτουμε τις ζάχαρες, 
συνεχίζοντας το χτύπημα μέχρι να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε ένα-ένα τα αυγά, συνεχίζοντας το χτύπημα
 και περιμένοντας να ομογενοποιηθούν.
Ρίχνουμε την βανίλια και την κανέλα, τις νιφάδες βρώμης και το αλεύρι.
Ανακατεύουμε λίγο, να ενσωματωθούν τα υλικά.
 Ρίχνουμε και τις σταγόνες σοκολάτας και ανακατεύουμε.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170ο.
Στρώνουμε το ταψί με αντικολλητικό χαρτί 
και τοποθετούμε μικρές κουταλιές από το μίγμα, σε απόσταση μεταξύ τους 
γιατί θα απλώσουν αρκετά.
Ψήνουμε για 10-12 λεπτά μέχρι να ροδίσουν ελαφρά.
Αποσύρουμε από το φούρνο ενώ είναι ακόμα αρκετά μαλακά ~ 
μην τα φοβηθείτε, θα κρυώσουν και θα σφίξουν! 
Καλή επιτυχία!

9 σχόλια:

  1. Καλησπερα:)) Τι κανουμε? Απ'ο,τι βλεπω...μαγειρευεις λιχουδιες παλι! Κανω κι εγω αυτα τα μπισκοτακια κι ειναι τελεια. Η μονη αλλαγη ειναι οτι βαζω ελαιολαδο αντι για βουτυρο. Εξαφανιζονται στο πι και φι... Καληνύχτα!! Μαρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, είναι όντως εξαιρετικά και εθιστικά! :)
      Νομίζω με το βούτυρο γίνονται πιο μυρωδάτα, θα τα δοκιμάσω και με ελαιόλαδο!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Εννοειται οτι γινονται πιο μυρωδατα! Βαζω ελαιολαδο λογω θεματος υγειας, αλλιως...βουτυρακι μυρωδατο δαγκωτο! Παρεπιπτοντως, να ρωτησω κατι? Επειδη εχω καταλαβει οτι στο ψωμι εισαι ειδημων, υπαρχει καποια συνταγη για λαγανα? Νομιζω οτι καπου ειχα αποθηκευσει μια συνταγη σου, αλλα δε θυμαμαι και δεν μπορω να τη βρω... Βοηθεια pleaseeee! Καλο βραδυ και καλα μαγειρεματα!

    Μαρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ απέχω από το να είμαι ειδήμων, ψήνω όμως ψωμάκι φανατικά και ανελλιπώς! :) Δοκίμασε αν θέλεις και οι δυο είναι πετυχημένες:

      http://bettyscuisine.blogspot.gr/2012/02/blog-post_22.html

      http://bettyscuisine.blogspot.gr/2013/03/blog-post_13.html

      Διαγραφή
  3. Ξερω εγω τι λεω...ειδημων! Ολες οι ψωμο/παξιμαδοσυνταγες σου μου εχουν γινει τελειες! Εμαθα να φτιαχνω πολλα καινουρια πραγματα και σ'ευχαριστω για αυτο! Αν εντυπωσιασω και την πεθερα μου(τελεια μαγειρισσα που μου εχει μαθει πολλα!!) με τις λαγανες σου...τι στον κοσμο!!! Θα επανελθω να σου πω εντυπωσεις. Καλα να περασεις με την οικογενεια σου! Καλα κουλουμα!

    Μαρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξερω εγω τι λεω...ειδημων! Ολες οι ψωμο/παξιμαδοσυνταγες σου μου εχουν γινει τελειες! Εμαθα να φτιαχνω πολλα καινουρια πραγματα και σ'ευχαριστω για αυτο! Αν εντυπωσιασω και την πεθερα μου(τελεια μαγειρισσα που μου εχει μαθει πολλα!!) με τις λαγανες σου...τι στον κοσμο!!! Θα επανελθω να σου πω εντυπωσεις. Καλα να περασεις με την οικογενεια σου! Καλα κουλουμα!

    Μαρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!
      Καλή Καθαρά Δευτέρα και καλή Σαρακοστή! :)

      Διαγραφή
  5. Οντως βγηκανε τελεια!!!Μπραβο!!!!επιτελους μια συνταγη που ειναι ακριβως αυτο που λεει!πολλοι ανεβαζουν συνταγες και ειναι λαθος ακομη και οι ποσοτητες.
    ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ πολύ! Πάντα ανεβάζω συνταγές δοκιμασμένες και πάντα φροντίζω, στο μέτρο του δυνατού, να είναι σωστές στα υλικά και στην εκτέλεση!
      Καλή συνέχεια...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...