Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Ψάρι με λαχανικά και ούζο

Σήμερα δεν υπήρχε χρόνος για κάτι πιό πολύπλοκο... Είχα καιρό εξ άλλου να φτιάξω ψάρι, είπα να δοκιμάσω μια συνταγή που δεν είχα ξαναφτιάξει.

'Εγινε μυρωδάτο το ψαράκι και πολύ ελαφρύ... Αν σας αρέσει το ούζο θα το απολαύσετε...
Υλικά:
1 κιλό φιλέτο πέρκας
1 κρεμμύδι σε ροδέλες
3 κολοκυθάκια
2 πατάτες
1 κουταλιά κορν φλάουρ
1 ποτηράκι ούζο
½ φλιτζάνι λάδι
Αλάτι και πιπέρι

Κόβουμε το ψάρι σε μερίδες

Κόβουμε τα λαχανικά σε μικρά κομμάτια
Σε βαθύ τηγάνι ζεσταίνουμε το λάδι και σοτάρουμε ελαφρά το κρεμμύδι

Σε 1 λεπτό ρίχνουμε τα λαχανικά και τα σοτάρουμε και αυτά.

Προσθέτουμε 1 φλιτζάνι νερό, αλάτι και πιπέρι και αφήνουμε να σιγοβράσουν για 5 λεπτά περίπου.
Βάζουμε το ψάρι πάνω από τα λαχανικά και το αφήνουμε το πολύ 20 λεπτά ακόμα. Όταν δούμε ότι είναι έτοιμο, σβήνουμε τη φωτιά, διαλύουμε το κορν φλάουρ στο ούζο και το περιχύνουμε στο φαγητό. Σκεπάζουμε το τηγάνι και αφήνουμε σε κλειστό μάτι για 10 λεπτά, μέχρι να δέσει η σάλτσα. Το σερβίρουμε ζεστό.


Γίνεται και με φρέσκο ψάρι αρκεί να μην έχει πολλά κόκαλα, αλλιώς με οποιοδήποτε κατεψυγμένο φιλέτο ψαριού.
Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε και καρότα, εγώ δεν έβαλα γιατί δεν μου αρέσουν μαγειρεμένα....

3 σχόλια:

  1. Ωραία συνταγή!!
    Πέρκα ξεπαγώνω κι εγώ για να φτιάξω αύριο, τελικά το πιο βολικό ψάρι.
    Θα της προσθέσω και το ουζάκι, πιστεύω θα του πηγαίνει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νόστιμη συνταγή! Είναι από αυτές που θα μου άρεσε να φτιάξω. Εγώ θα πρόσθετα και φινόκιο, μου φαίνεται πως πάει πολύ με τη συνταγή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΕΝΑ: το έφτιαξες τελικα? πως ήταν σε συνδυασμό με το ούζο?

    big mama: συμφωνώ! γενικά θα του πήγαινε κάποιο λαχανικό όπως το ψάρι λεμονάτο (http://bettyscuisine.blogspot.com/2009/01/blog-post_4105.html) στην κατσαρόλα. Δοκίμασέ το και αυτό, θα σου αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...