Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Το Παιχνίδι της Αγάπης


Πήρα πρόσκληση για παιχνίδι από δυο διαδικτυακές φίλες, την Marion και την painter και την αποδέχομαι με χαρά!

Οι όροι του παιχνιδιού απλοί:
1. Γράψε ποιός σε προσκάλεσε στο παιχνίδι
2. Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς
3. Προσκάλεσε με τη σειρά σου 10 ακόμα φίλους.

Τα 10 πράγματα που αγαπώ περισσότερο:
1. Πάνω και πέρα από οτιδήποτε την οικογένειά μου.
2. Την θάλασσα.
3. Τις εκδρομές, τα ταξίδια, τις μικρές και μεγάλες αποδράσεις.
4. Τις βόλτες για καφεδάκι με φίλες.
5. Τα ζώα.
6. Την μαγειρική.
7. Το διάβασμα.
8. Το σινεμά.
9. Το blog μου και όλους εσάς που έχω γνωρίσει μέσα από αυτό.
10. Τις μικρές τρυφερές χειρονομίες αγάπης από οικογένεια και φίλους.

Σε ποιούς 10 φίλους θα το χαρίσω:
1. Στην 50fm
2. Στην Λίλα
3. Στην Αχτίδα και τον Δημήτρη
4. Στον Σταύρο
5. Στην Έλενα
6. Στην Ανεράιδα
7. Στην manousina
8. Στην elen
9. Στην Magda ^_^
10. Στην Santie και την Αθηνά

Και τώρα η σειρά σας...!

6 σχόλια:

  1. Μπέτυ μου σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, και βέβαια θα συμμετέχω, μέσα στην εβδομάδα θα ανεβάσω και το δικό μου ποστάκι!
    Πολλά από τα πράγματα που αγαπάς είναι και δικά μου αγαπημένα!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ' αρέσει πολύ το 10, πολύ τρυφερό! Σε ευχαριστώ και για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, και έχεις βάλει μακράν το καλύτερο τίτλο: "Το παιχνίδι της αγάπης"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπεττάκι σε ευχαριστώ!
    Να είσαι καλά και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!
    Θα παίξω το παιχνίδι της αγάπης μέσα στη βδομάδα ως τότε, σου στέλνω την αγάπη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπέτυ μου αν και καθυστεριμένα σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκηση να παίξω στο παιχνιδάκι. Τώρα αξιώθηκα να μπω και να το παίξω. Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά χαρά!..
    Μπήκα εδώ απρόσκλητη για να διαβάσω συνταγές και επειδή μου άρεσε ο τίτλος το παιχνίδι της αγάπης έρριξα μια ματιά...
    Είστε όλες υπέροχες και -αν μου επιτρέπετε- θα το παίξω κι εγώ και θα σας στείλω τα αποτελέσματα...
    Σαν ευχαριστώ, δείτε εδώ πάρα πολλές συνταγές ώστε να εμπλουτίσετε τη συλλογή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...