Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Πένες με μανιτάρια και κουκουνάρι

Με τέτοια ζέστη ποιός θέλει να μπαίνει στην κουζίνα για ώρες; Τα ζυμαρικά όμως, πάντα ευπρόσδεκτα, γρήγορη και εύκολη λύση και αγαπημένα από όλη την οικογένεια...
Για 4-5 μερίδες:
1 πακέτο πένες
500 γρ μανιτάρια πλευρώτους
Μισό φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 μέτριο κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
Ένα σφηνάκι λευκό κρασί
Ένας κύβος ζωμός βοδινό
100 γρ κουκουνάρι
Αλάτι, πιπέρι, πάπρικα
Σε αντικολλητικό τηγάνι καβουρδίζουμε ελαφρά το κουκουνάρι χωρίς λιπαρή ουσία.
Ψιλοκόβουμε στο μούλτι το κρεμμύδι και το σκόρδο. Καθαρίζουμε καλά τα μανιτάρια και τα κόβουμε σε μέτρια κομμάτια. Διαλύουμε τον κύβο βοδινού σε μισό φλιτζάνι ζεστό νερό.
Βράζουμε μπόλικο νερό με 2-3 σταγόνες λάδι για τα ζυμαρικά.
Ζεσταίνουμε το λάδι και ροδίζουμε ελαφρά το κρεμμύδι και το σκόρδο. Προσθέτουμε τα μανιτάρια και τα ροδίζουμε για 5 λεπτά. Σβήνουμε με το κρασί και αφήνουμε να εξατμιστεί σε δυνατή φωτιά. Προσθέτουμε τον ζωμό βοδινού, λίγο αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι και πάπρικα και αφήνουμε σε δυνατή φωτιά ανακατεύοντας που και που μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά, χωρίς όμως να στεγνώσουν τελείως τα μανιτάρια. Στο τέλος ρίχνουμε και το κουκουνάρι.
Μόλις βράσουν τα ζυμαρικά τα σουρώνουμε χωρίς να τα ξεπλύνουμε και τα ρίχνουμε στο τηγάνι με τα μανιτάρια. Ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε αμέσως, προσθέτοντας λίγο ακόμα πιπέρι και παρμεζάνα τριμμένη.
Βάλτε και ένα ποτήρι παγωμένο λευκό κρασί και απολαύστε!

ΥΓ: Το πρόβλημα του υπολογιστή μου επιμένει... αλλά μου άρεσε τόσο αυτό το φαγάκι που ήθελα οπωσδήποτε να το μοιραστώ μαζί σας ~ κι έτσι μπαίνω από δανεικό και για λίγο!

8 σχόλια:

  1. μανιτάρια με μακαρόνια, ο καλύτερος συνδυασμός, ως μακαρονού θα τιμήσω τη μεριδούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη και καλοκαιρινή όπως είπες.
    Εύχομαι γρήγορα να αναρρώσει ο "ασθενής"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ νοστιμο φαινεται!!! πειραζει αν δεν βαλω το κουκουναρι;

    Πως σε καταλαβαινω με το προβλημα; Θυμαμαι τι τραβηξα εγω περυσι και με πιάνει τρομος.
    Τα ειχα χασει ολα τα αρχεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέοια ώρα, τέτοια λόγια...Έχω μια πείνα νυχτιάτικα κι η μακαρονάδα σου μου φαίνεται τόσο χοσρταστική που θα φάω την οθόνη!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eλισάβετ μου, βρίσκω ότι είναι μια υπέροχη πρόταση για ζυμαρικό!!! Νόστιμο, υγιεινό, χορταστικό και....light!!!!
    Τελικά έναν εθισμό τον έχουμε!!! Άκου δανεικό !!!! Χι Χι Χι !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aς τα Μπέτυ μου κι εγώ με δανεικό πισί είμαι! Μας ματιάσανε φαίνεται!!!
    Το φαγάκι τέλειο και με παγωμένο κρασάκι τελειότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύκολο και πεντανόστιμο! Πραγματικά καλοκαιρινό φαγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...