Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Κότσι χοιρινό

Τσικνοπέμπτη σήμερα και όσο να ναι κάποιο κρεατικό θα φτιάξουμε για να "τσικνίσει" το σπίτι! Εγώ επέλεξα κότσι, γίνεται λουκούμι αν το ψήσουμε αργά και αρέσει πολύ...

Πάρτε ένα κότσι χοιρινό (ή δύο ανάλογα με τα άτομα), αλατοπιπερώστε καλά και χώστε μέσα στο ψαχνό σκελίδες σκόρδο και γαρύφαλλα... Μην τρυπήσετε όμως την πέτσα για να έχει ωραία εμφάνιση όταν το σερβίρετε...
Περιχύστε το κότσι με χυμό απο 2 λεμόνια και 2 πορτοκάλια και λίγο λάδι. Βάλτε σε γάστρα και ψήστε το σκεπασμένο σε χαμηλή φωτιά για 4 ώρες ίσως και λίγο παραπάνω ανάλογα με το μέγεθος του κομματιού.
Περίπου 1 1/2 ώρα πριν τελειώσει το ψήσιμο μπορείτε να προσθέσετε στο ζουμί πατάτες (που τις έχετε ήδη αλατοπιπερώσει) κομμένες σε μικρά κομμάτια.
Αν δεν έχετε γάστρα μπορείτε να το βάλετε σε ταψί αλλά φροντίστε να το καλύψετε καλά με αλουμινόχαρτο, για να ψηθεί σωστά χωρίς να στεγνώσει...

15 σχόλια:

  1. τέλειο φαγάκι, και του χρόνου να είμαστε γεροί
    ως Σερραία έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα κότσια, εμείς εδώ πάνω το κότσι το μαγειρεύουμε με πολλούς τρόπους, κακοπερνάμε, πείνα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το φτιάχνω συχνα αλλά δε βάζω γαρύφαλλο.

    καλά τσικνίσματα
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπέττυ παρ όλο που μόλις φάγαμε το ζηλεύω είναι από τα πολύ αγαπημένα μας φαγητά.
    Καλές αποκριές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα

    Καλή Τσικνοπέμπτη
    Καλές και όμορφες γεύσεις
    Αν και εγώ δεν τρώω όλα αυτά τα όμορφα

    Καλά να περάσεις
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σου μέρα Μπέτυ.
    Τι ωραίο φαγητό είναι αυτό. Από την φωτογραφία και μόνο σε κάνει να θέλεις να φας το ταψί ολόκληρο. Γεια στα χεράκια σου και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία η ιδέα σου! και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουφ ουφφφφφφφφ ήρθαααααα πρόλαβα κανά κομματάκι; χεχεχε
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου Betty μου να σαι καλά, να τους καλοπεριποιηθείς και πάλι!
    Το φαγάακι σου πρέπει να έγινε σκέτο λουκούμι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω φτιάξει ποτέ κότσι, δεν έχω αγοράσει ποτέ είναι η αλήθεια, η κόρη μου η Ιωάννα την ακούω που το κάνει συχνά.Πάντως πολύ νόστιμο φαίνεται και θα έτρωγα ευχαρίστως ένα πιατάκι.Κάνω μια βόλτα στα μπλοκ και μου έχει ανοίξει η όρεξη, μου φαίνεται οτι θα σηκωθώ το βράδυ να φάω τους λαχανοντολμάδες που γίνονται αυτή την ώρα στη κουζίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eiναι ενα πολυ ωραιο κ γευστικο φαγητο, δεν τοχω φτιαξει ποτε , ευκαιρεια τωρα, αλλα τοχω φαει σε εστιατοριο. οΙ δε παταταες θα ειναι νοστιμοτατες!
    Ευχαριστω για τισ συμβουλες σου, Μπεττυ μου.
    Μπεττυ φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ...πρώτη φορα κότσι έφαγα στην Αυστρία και ήταν όνειρο! Και του χρόνου Μπέττυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σήμερα έφτιαξα για πρώτη φορά κότσι και έγινε καταπληκτικό χάρη στη συνταγή σου.Μπράβο σου για τις ωραιες συνταγές που μας προσφέρεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε τόσο!
      Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...