Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Τραγανά cookies με βρώμη

Καλό μήνα !!!

Γενικά, και παρά τις αντίθετες πολλές φορές απόψεις και την δυσπιστία της υπόλοιπης οικογένειας, μου αρέσει να δοκιμάζω νέες γεύσεις ~ πότε-πότε το αποτέλεσμα με δικαιώνει, άλλοτε πάλι όχι...

Αυτά τα cookies όμως τα λάτρεψα ~ όχι μόνο για την εύκολη εκτέλεση, αλλά κυρίως, για το λαχταριστό αποτέλεσμα!

Υλικά για 50 μπισκοτάκια:

250 γρ. βιτάμ
250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
200 γρ. νιφάδες βρώμης
150 γρ. καστανή ζάχαρη
3 κουταλάκια μπέικιν
4 κουταλιές κονιάκ
1 βανίλια
1 κουταλιά κανέλα
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
3-4 κουταλιές τρούφα σοκολάτα προαιρετικά

Και η εκτέλεση:

Αφήνουμε για λίγο το βιτάμ σε θερμοκρασία δωματίου να μαλακώσει.
Σε μεγάλο μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά μαζί και ζυμώνουμε με τα χέρια μέχρι να ενωθούν καλά.  Δεν θέλει πολύ ζύμωμα, σε 3-4 λεπτά είναι έτοιμη!

Η ζύμη θα γίνει αρκετά σφιχτή και στεγνή. 
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180ο.


Πλάθουμε μικρά μπαλάκια, τα πιέζουμε να πλατύνουν και τα αραδιάζουμε στη λαμαρίνα  του  φούρνου (στρωμένη με λαδόκολλα), σε απόσταση μεταξύ τους. 


Εγώ έψησα τα πρώτα 25 μπισκοτάκια και στην υπόλοιπη ζύμη έριξα την τρούφα.  

Ζύμωσα λίγο να ανακατευτεί καλά και έφτιαξα και σοκολατένια  cookies με βρώμη!

 Ψήνουμε για 15 λεπτά περίπου ~ προσοχή γιατί αρπάζουν εύκολα.


Όπως κι αν τα φτιάξετε, θα τα λατρέψετε!   



Η συνταγή αυτή είναι αφιερωμένη εξαιρετικά στην φίλη μου -και φίλη του Bettys Cuisine- την Βασούλα, που εξέφρασε διθυραμβικές κριτικές για τα cookies με βρώμη ~ και βεβαίως τα τίμησε δεόντως!!! 

71 σχόλια:

  1. KΑΛΟ ΜΗΝΑ ΛΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο αν προκαθορίσω την ποσότητα, μπορώ να ξέρω πόσα μπορώ να φάω, βουτώντας τα σε καφέ ή σε γάλα.
    Καλό Μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα.
    Μπέττυ σε θαυμάζω με τα διάφορα κουλουράκια σου εγώ δεν τα πάω καλά μαζί τους ούτε στην παρασκευή τους αλλά ούτε και στην κατανάλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και Καλό μήνα!!Τέλεια φαινονται τα κουλουράκια σου!!να ειχα ένα τωρα με τον καφε μου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ περί δοκιμών και τα κούκις μοιάζουν τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μούρλια είναι !!!!
    είναι αγαπημένα, οπότε θέλω πολλάαααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!!!! Μου αρέσουν πολύ μπισκοτάκια με βρώμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία και εμφανίσημα! Συνήθως τα κουκις μου απλώνουν, αυτά είναι φουσκωτά φουσκωτά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή τα δοκίμασα (4, 5, 6 δεν μπορούσα να σταματήσω) ένα έχω να πώ Ν Ο Σ Τ Ι Μ Ο Τ Α Τ Α.
    Καλό μήνα Mπέτυ
    Vassoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλο μηνα!!!! υπεροχα τα μπισκοτακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΑ ΒΡΕ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΨΑΧΝΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα εφτιαξα σήμερα! Συστήνω ανεπιφύλακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ολα ειναι ΤΕΛΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Δήμητρα, όταν ξαναφτιάξω θα σου στείλω μπόλικα !!!
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. προσθεσα φουντουκια και σταφιδες δοκιμαστε αν θελετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ ιωάννα:

    μα δεν είναι πολύ ωραία αυτά τα μπισκοτάκια;
    όποιος τα έχει δοκιμάσει έχει ξετρελαθεί!
    τα φτιάχνω συχνά, την επόμενη φορά θα ακολουθήσω την έμπνευσή σου! :)

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα φτιαχνω συχνα εστειλα και στον γιο μου που ειναι φοιτητης νομισε πως ειναι που εμποριου εβαλα και φουντουκια αυτη τη φορα μαζι με σταφιδες ειναι πεντανοστιμα τα παιδια μου ειπαν πως ειναι τα καλυτερα που εχουν φαει αυτα και η σοκολατοπιτα που φτιαχνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να φανταστεις πως 10 μερες πριν αγορασα δυο μπισκοτα ιδια (γιαυτο προσθεσα σταφιδες και φουντουκια)2 ευρω.Με βοηθας να κανω οικονομια Μπετυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ιωάννα:

    πολύ σωστό αυτό που αναφέρεις για το θέμα της οικονομίας ~ επίσης θα συμπλήρωνα, εξ ίσου σημαντικό, ότι είναι φτιαγμένα με αγνά υλικά και ΧΩΡΙΣ συντηρητικά!

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα!Τα μπισκότα είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!Έψαχνα καιρό για μια γευστικη συνταγή με βρώμη .Νέα μανούλα βλέπετε και ψάχνω θρεπτικές λιχουδιές για τη κορούλα μου.Νομίζω ότι από όσες συνταγές με μπισκότα έχω φτιάξει με έχει ενθουσιάσει περισσότερο.Αφαίρεσα λίγη από τη ζάχαρη μόνο και αντί για κονιάκ έβαλα χυμό πορτοκάλι αλλά είναι καταπληκτικά!Μέχρι και η μάμα μου που είναι συχνά δύσπιστη έφαγε 4 μαζεμένα!!!!Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ανώνυμη φίλη:

    Τι καλά! Χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσαν, κι εμένα είναι τα αγαπημένα μου, τα θεωρώ πολύ ιδιαίτερα, γευστικά και υγιεινά! Την επόμενη φορά, αν σας αρέσουν, προσθέστε λίγες ξανθές σταφίδες!

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ηθελα ν ρωτησω
      .μπορων αντικαταστησω το βιταμμ κατι αλλο?πχ ηλιελαιο?γιατιδε χρησιμοποιώ βιταμ....

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως! Σίγουρα φρέσκο βούτυρο τύπου Κερκύρας σε ίση ποσότητα.
      Κάποιοι φίλοι στα σχόλια λένε και για ελαιόλαδο αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει έτσι!

      Διαγραφή
    3. Καταπληκτικά μπισκότα!!!Εχω δοκιμάσει πολλές συνταγές μπισκότων με βρώμη , αλλα αυτή ειναι η καλύτερη!!

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σας άρεσαν τόσο γιατί είναι τα αγαπημένα μου!!!

      Διαγραφή
  22. Δεν έμεινα ικανοποιημένη απο το αποτέλεσμα.δεν εχουν κάτι το ιδιαίτερο ειναι σαν μελομακάρονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!! Δεν το περιμενα να ειναι τοσο νοστιμα!!! Τα παιδια μου ξετρελαθηκαν! Τα εξαφανισαν ολα την ιδια μερα!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν μαθαίνω ότι κάποια συνταγή άρεσε τόσο πολύ σε παιδάκια, χαίρομαι ειλικρινά πάαααρα πολύ!!! :)
      Ευχαριστώ πολύ που μου το είπες, κι εγώ είμαι της άποψης ότι είναι και πολύ νόστιμα αλλά και πολύ εύκολα!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. To καλο να λεγεται!!! Ηδη την εχω δωσει σε πολλες φιλες μου με παιδακια κ εχουν ξετρελεθει!!!Ιδανικο σνακ κ για το σχολειο!!!! Τρωγοντας τα βεβαια σκεφτηκα οτι πρεπει να τα δοκιμασω κ με καρυδα!!! Εχω την αισθηση οτι θα του ταιριαζει πολυ!!!!Και παλι χιλια Μπραβο!!!!

      Διαγραφή
    3. Σίγουρα θα τους ταιριάζει... Αφού σου αρέσει η καρύδα, δοκίμασε κι αυτά, διαφορετικά βέβαια, αλλά τόοοοοοσο γευστικά... :)

      http://bettyscuisine.blogspot.gr/2011/01/blog-post_31.html

      Καλό Σαββατοκύριακο και σε ευχαριστώ πολύ για την διαφήμιση του μπλογκ :) :)!!!

      Διαγραφή
  24. καλημερα εδω και 3 περιπου μηνες ει ναι τα αγαπημενα κουλουρια ολης της οικογενειας και οταν λεω οοοοολης εννοω οοοολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλεια,πολύ νόστιμα και έυκολα μπισκότα, τα έφτιαξα δυο φορές απο τότε που είδα την συνταγή και όλοι ξετρελάθηκαν. Κυρίως τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν τόσο ~ και ιδιαίτερα στα παιδάκια!!! :)

      Διαγραφή
  26. Μόλις τα βγάλαμε και είναι πεντανόστιμα!!! εμείς αντί για 150 γραμμάρια ζάχαρη βάλαμε 100 γραμμάρια μέλι και αντί για λευκό αλεύρι βάλαμε αλεύρι ζέας για ολές τις χρήσεις...τέλος αντί για τρούφα βάλαμε ψιλοκομμένη κουβερτούρα!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! την επόμενη φόρα διπλή δόση γιατί η μια δεν θα μας φτάσει...τα προτείνουμε ανεπιφύλακτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σας άρεσαν τόσο!
      Μου άρεσαν οι προσωπικές πινελιές! :)
      Καλοφάγωτα!!!

      Διαγραφή
  27. και είναι τόσο εύκολα που τα έφτιαξε και η 13χρονη κόρη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι εξ άλλου και ο στόχος μου: οι εύκολες και νόστιμες συνταγές ~ και μπράβο στο κοριτσάκι σας! :)

      Διαγραφή
  28. πολύ νόστιμα μπισκότα και πανεύκολη συνταγή,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραία,μόνο που εγώ τη δεύτερη φουρνιά την άφησα περισσότερη ώρα στο φούρνο και έγιναν πιο τραγανά,εξίσου πετυχημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν!
      Ο χρόνος ψησίματος είναι σχετικός, εξαρτάται κυρίως από τον φούρνο αλλά και από το μέγεθος των μπισκότων μας!
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  30. Υπέροχα τα μπισκοτάκια σας αλλά αντί για βιτάμ μπορώ να βάλω ελαιόλαδο? και πόσο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σου απαντήσω, δεν τα έχω φτιάξει ποτέ με ελαιόλαδο...
      Αν τα δοκιμάσεις θα ήθελα να μάθω το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  31. Πάρα πολύ ωραία, μπράβο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. egw t eftiaksa akrivos me tn sintagi....alla dialithikan ola....k fouskosan k eginan lepta....

      Διαγραφή
    2. Κρίμα! Τόσο δοκιμασμένη συνταγή και δεν σου πέτυχε... δεν καταλαβαίνω γιατί...

      Διαγραφή
    3. Κρίμα! Τόσο δοκιμασμένη συνταγή και δεν σου πέτυχε... δεν καταλαβαίνω γιατί...

      Διαγραφή
  32. Μου κάνει εντύπωση που πολλές μανούλες θεωρούν ότι τα κουλουράκια είναι ωραία ιδέα να τα τρώνε τα παιδιά τους ως σνακ στο σχολείο. Ναι, είναι προτιμότερα από τα συσκευασμένα, αλλά δεν παύουν να είναι γλυκά...

    Όσο για το μπλογκ, να δώσω τα συγκαρητήριά μου στη Betty, έχει πολύ καλές συνταγές!

    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απλά ,_Θεϊκά. Τα έχω φτιάξει άπειρες φορές και πάντα όλη ή οικογένεια τα τρώει με την ίδια λαχτάρα. Συγχαρητήρια για τη συνταγή. Υγιεινή και πενανοστημη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεία αυτά τα μπισκότα! :)
      Πολύ χαίρομαι που σας σρέσουν τόσο!

      Διαγραφή
  34. Απλά Θεϊκά. Τα έχω φτιάξει άπειρες φορές και πάντα όλη ή οικογένεια τα τρώει με την ίδια λαχτάρα. Συγχαρητήρια για την συνταγή.Υγειινα και πεντανοστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τέλεια τα μπισκότα. Όποιος δοκιμάζει ζητάει την συνταγή. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Απλα φοβερα!! Το μονο που θελω να προτεινω ειναι αντι για βιταμ να χρησιμοποιησετε βιταμ σοφτ... Πλάθονται πολυ πιο ευκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αφαίρεσα λιγη ζάχαρη και προσθεσα 2-3κουταλάκια αγλυκο κακαο και σταφίδες! Το αποτέλεσμα τέλειο!Σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μου αρέσουν οι δημιουργικές παρεμβάσεις! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν!

      Διαγραφή
  38. Ειναι παρα πολυ ωραια!!!!!!!!! Μπραβο σας!!
    Εκανα μιση δοση οπως την γραφετε αλλα αντι κονιακ, που δεν ειχα, εβαλα χυμο πορτοκαλι. Και η αλλη μιση δοση με μαυρο αλευρι και στεβια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που άρεσαν τόσο! Θα ήθελα να μάθω πώς έγιναν με τη στέβια...

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που άρεσαν τόσο! Θα ήθελα να μάθω πώς έγιναν με τη στέβια...

      Διαγραφή
    3. Γίνανε πολύ ωραία!! Άρεσαν στον άνδρα μου. Δεν είναι τόσο τραγανά αλλά 4 μέρες μετά τρώγονται πολύ ευχάριστα. Σαν να τα έκανα σήμερα.

      Διαγραφή
    4. Μπράβο! Χαίρομαι ιδιαίτερα! Καλοφάγωτα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...