Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Τυροκούλουρα και τυροσαλιγκαράκια

Αφιερωμένα εξαιρετικά στον Σταύρο και τον Γιώργο, που είμαι σίγουρη ότι αν αποφασίσουν να τα φτιάξουν, θα μας καταπλήξουν για μια ακόμα φορά!!!

Για 12 κομμάτια:
1 πακέτο σφολιάτα (2 φύλλα)
100 γρ. Γραβιέρα τριμμένη
100 γρ. Ανθότυρο λιωμένο
200 γρ. Φέτα τριμμένη
3 αυγά
Σουσάμι
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Σε μπολ ανακατεύουμε καλά τα τυριά και τα 2 αυγά.
Απλώνουμε τη σφολιάτα στον πάγκο εργασίας, πάνω στην μεμβράνη της και κόβουμε κάθε φύλλο στα 6. Απλώνουμε το μίγμα κατά μήκος της κάθε λωρίδας. Εγώ έκοψα το ένα φύλλο κατά μήκος και έφτιαξα τα σαλιγκαράκιακαι το άλλο στο πλάτος για τα τυροκούλουρα. Βρέχουμε τις άκρες με λίγο νερό, τυλίγουμε σε ρολό και πατάμε ελαφρά να κολλήσουν. Τυλίγουμε τα πιο μακριά ρολά σε σαλιγκαράκια και τα άλλα σε κουλούρια.
Τα αραδιάζουμε σε ταψί στρωμμένο με λαδόκολλα, τα αλείφουμε με το τρίτο αυγό που έχουμε χτυπήσει με μια κουταλιά νερό και τα πασπαλίζουμε με το σουσάμι.
Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο για 35 λεπτά περίπου.

27 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για την αφιέρωση.
    Όπως καταλαβαίνεις, είμαι(είμαστε) fun τέτοιων δημιουργιών.
    Άσε που όταν διάβασα μεγαλόφωνα τα υλικά και έφτασα στην σφολιάτα, ακούστηκε ένα "ωραία", από το βάθος του σπιτιού.
    Θα τα αντιγράψω και θα τα φτιάξω με Μακεδονική σφολιάτα, που είναι λίγο πιο συμπαγής από την κοινή.
    Να είσαι καλά
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με στέλνεις, με στέλνεις, με παρασέρνεις.......
    να μπω στο φούρνο και να μην βγω μέχρι να σκάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμμμμμμμμμμμμμ, τρελλαίνομαι για τυριά και σφολιάτες, αλλά αυτά βρε παιδί μου φαίνονται τόσο λαχταριστά!! Είναι έτοιμα να πεταχτούν από τις φωτογραφίες...!! Θα τα κάνω οπωσδήποτε αύριο. Ευχαριστούμε για τη συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία και ευκολότατα!!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια Betty και πανεύκολα...Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Betty, πολύ νόστιμα πρέπει να είναι. Και στριφτάρι το φαντάζομαι να γίνεται ωραίο
    .
    Βέβαια τα ατομικά είναι πιο πρακτικά

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Yum, eginan poli oraia kai fantasomai oti mou exeis balei mia sthn akri gia mena, parakalo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για πιάσε 2-3 και πέτα μου ..... έλα έλα ωωωωππππππππ τα έπιασα .... γιαμ γιαμμμμμμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ είμαι fun τέτοιων δημιουργιών! Περίσσεψε καμιά γωνίτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wow!!!!!!!!!!!!
    Πάλι ζωγράφισες Μπέτυ μου!!!
    Πιτοειδή και μάλιστα εύκολα σαν και τούτα, είναι η αδυναμία μου!!!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ti mou kaneis Betty; Mporw na faw sigoura duo tria mesa se liga lepta! Teleia fainontai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλεος φηλινάδα, θα με τρελλάνετε πρωί πρωί, η μια λουκουμάδες η άλλη τυροσαλιγκάρια που βέβαια αντιγράφω σαν κοινή κλέφτρα και σου ορκίζομαι οτι θα τα κάνω ΣΗΜΕΡΑ κι όλας γιατί ...τα ζήλεψα, τα λυμπίστικα, τα θέλωωω! και να πάει στα κομμάτια η δίαιτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μας άνοιξες την όρεξη πάλι Betty!!!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και νόστιμο και εύκολο! Ωραία! Καλό μήνα Μπέτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόνο να μην τα δει ο γιος μου, γιατί θα έχουμε μάχη....θα με χώσει στην κουζίνα. Είναι τα αγαπημένα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Betty φαίνονται τέλεια! Μακάρι να μπορούσα να βρω λίγο ανθότυρο στην Ολλανδία. Θα ήμουν τρισευτυχισμένη καθώς τα λατρεύω!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. είναι καταπληκτική και γρήγορη ιδέα για τραπέζι αλλά και για σνακ....α ξέχασα το σημαντικότερο,ΓΕΥΣΤΙΚΟΤΑΤΑ!!!!

    καλό μεσημέρί
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ωραια Μπεττυ, θα μπορουσα να τα τρωω ολη μερα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ως τυροφαγού κατέφτασα και θα τα τιμήσω δεόντως!:P
    Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα, καλό μήνα,
    μου αρέσουν πολύ τα τυροκούλουρα που προτείνεις, δεν τα ήξερα, θα τα κάνω σίγουρα!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπέτυ αυτά είναι ακόμα πιο εύκολα από αυτά που φτιάχνω εγώ, μιας και εγώ τα κάνω με φύλλο δικό μου. Θα τα κάνω με σφολιάτα λοιπόν που τις έχω και μεγάληηηηηη αδυναμία. Να φύγουμε και από το παραδοσιακό πια.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κάτι παρόμοιο φτιάχνω και εγώ Μπετούλα μου και είναι ΤΕΛΕΙΑ και πεντανόστιμα !!!

    γεια στα χεράκια σου !! τι μου κάνεις τώρα και είναι και δύσκολη ώρα !!!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγραψες οπως παντα αλλοστε!!!!!!!!
    θα τα κανω σιγουρα απο βδομαδα
    ευχαριστουμεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωωωωω! Αυτό είναι πειρασμόοοοος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...