Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Κομπόστα μήλο με σταφίδες

Μια απλή κομπόστα, όπως την έφτιαχνε πριν χρόνια η μανούλα μου, με μοναδική διαφορά λίγες σταφίδες που ενισχύουν την γλύκα και τη γεύση αυτού του τόσο απλού και νόστιμου επιδόρπιου!


Υλικά:

4 κόκκινα σφιχτά μήλα
2 φλυτζάνια νερό
1 ½ φλυτζάνι ζάχαρη
Φλούδα από 1 λεμόνι
1 κουταλάκι χυμός λεμονιού
1 ξύλο κανέλας
3-4 κουταλιές σούπας σταφίδες ξανθές

Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε στα 4.
Τα ρίχνουμε αμέσως, για να μην μαυρίσουν, σε κατσαρόλα με το νερό,
 τη ζάχαρη, τη φλούδα και το χυμό λεμονιού και την κανέλα. 
 Βάζουμε την κατσαρόλα στην αρχή σε δυνατή και μετά σε μέτρια φωτιά για μισή ώρα περίπου,
μέχρι να μαλακώσουν τα μήλα. 
Λίγο πριν ετοιμαστούν ρίχνουμε και τις σταφίδες.
 Βγάζουμε τα μήλα με τρυπητή κουτάλα, τα βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ
και αφήνουμε το σιρόπι με τις σταφίδες να βράσουν για 3-4 λεπτά ακόμα,
μέχρι να δέσει το σιρόπι.
 Το αποσύρουμε από τη φωτιά και περιχύνουμε τα μήλα.

Αφήνουμε να κρυώσουν και απολαμβάνουμε σκέτα,
 πασπαλισμένα με λίγη κανέλα ή πάνω από γιαούρτι.

7 σχόλια:

  1. Καλημερούδια! Με ταξίδεψες στα παιδικά μου χρόνια με την συνταγή αυτή. Τέτοια εποχή που τότε τελείωναν τα μήλα, οργασμός της κομπόστας στο σπίτι. Πολύ ωραία ιδέα οι σταφίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα ωραίο επιδόρπιο!!
    Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό γλυκό το μηλαράκι σου Μπέττυ μου
    Κράτα μου ένα βαζάκι ... :)
    Φιλιά πολλά
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου θύμισες την μανούλα μου που μας έφτιαχνε πολύ συχνά κομπόστα μήλο και αχλάδι!!!
    Επιδόρπια που - πολύ κακώς - τα έχουμε ξεχασμένα!
    Φιλάκια Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα το φτιάξω το συντομότερο δυνατόν !!!! ευχαριστώ πολύ Μπετούλα για την συνταγή !!!

    φιλια πολλά και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραιότατο μεγαλοβδομαδιάτικο γλυκό Μπέττυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλό και νόστιμο γλυκάκι!Εγώ το θέλω με μια μπάλα παγωτό βανίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...