Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Ζυμαρικά με τόνο και λιαστή ντομάτα

Γευστικότατο και ελαφρύ πιάτο!

Υλικά για 4-5 μερίδες:

1 πακέτο σπαγγέτι ή λιγκουίνι (500 γρ)
100 γρ κουκουνάρι
2 κουταλιές ελαιόλαδο
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
2 κονσέρβες τόνος σε νερό
2-3 κουταλιές κάπαρη
3-4 λιαστές ντομάτες ψιλοκομμένες
Φυλλαράκια φρέσκου βασιλικού


Σε αντικολλητικό τηγάνι καβουρντίζουμε το κουκουνάρι,
χωρίς λιπαρή ουσία,
ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να ροδίσει ελαφρά,
το βγάζουμε από το τηγάνι  και το κρατάμε στην άκρη.
Στο ίδιο τηγάνι ρίχνουμε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί καλά
προσθέτουμε το σκόρδο και το ροδίζουμε για 1 λεπτό ~
όχι περισσότερο γιατί πικρίζει.
Στραγγίζουμε τον τόνο και τον ρίχνουμε στο τηγάνι, ανακατεύουμε μια-δυο φορές
 και προσθέτουμε την κάπαρη, την λιαστή ντομάτα και το κουκουνάρι.
Εν τω μεταξύ έχουμε βράσει τα ζυμαρικά, τα σουρώνουμε
και τα ρίχνουμε στο τηγάνι να ανακατευτούν καλά με τα υπόλοιπα υλικά.
 Σερβίρουμε γαρνίροντας με τα φυλλαράκια του βασιλικού. 

Καλή όρεξη!

6 σχόλια:

  1. μούρλια μακαρονάδα, το ξέρεις στα μακαρόνια δε λέω ποτέ ΟΧΙ!!!
    και τα υλικά είναι δελεαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στρογγυλοκάθομαι για μερίδα διπλή!!!!!
    Σούπερ!!!!!
    Φιλιά Μπέτυ μου
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας από την Ισπανία VIGO .. Μου αρέσει να ανακαλύψουν το blog σας και τις συνταγές σας .. .. εγώ θα σας ακολουθούν και σας προσκαλούμε να μοιραστείτε τις συνταγές μου και στο blog χαιρετισμούς Marimi ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα που ταιριάζει ο τόνος με τα ζυμαρικά!
    Και με την λιαστή ντομάτα, ακόμα καλύτερα!
    Καλή βδομάδα Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπεττυ μου λατρευω τα ζυμαρικα!

    μου εδωσες μια καλη ιδεα!

    ελαφρυ κ πολυ νοστιμο φαινεται!

    ξανασυνδεθηκα μαζι σου μεσω του εμαιλ προφιλ μου αυτη τη φορα.

    ευχομαι καλο βραδυ!
    φιλια πολλα!
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυρωδάτη καλοκαιρινή μακαρονάδα Θα τη προτιμήσω λίαν συντόμως.
    Πολλά φιλιά Μπέττυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...