Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Γαλοπούλα με κριθαράκι

Όσοι δεν αγαπούν την γαλοπούλα, 
μπορούν να την αντικαταστήσουν με κοτόπουλο. 
Είναι ένα φαγάκι γρήγορο και πολύ-πολύ νόστιμο!
Υλικά:

500 γρ φιλέτο γαλοπούλας
4-5 κουταλιές ελαιόλαδο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
Μισό φλυτζάνι λευκό κρασί
3 ντομάτες σε κυβάκια
Αλατοπίπερο
Μισό κουταλάκι ζάχαρη
250 γρ κρέμα γάλακτος

Κόβουμε τη γαλοπούλα σε μικρές μπουκιές.
Σε βαθύ τηγάνι ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο 
και την σωτάρουμε από όλες τις πλευρές.  
 Μόλις ροδίσει προσθέτουμε και το σκόρδο 
και ανακατεύουμε για 1 λεπτό.
Την σβήνουμε με το κρασί και αφήνουμε σε δυνατή φωτιά 
για 2-3 λεπτά,  μέχρι να εξατμιστεί το αλκοόλ.
 Προσθέτουμε τις ντομάτες, το αλατοπίπερο και την ζάχαρη.
Χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει 
για μισή ώρα περίπου, 
μέχρι να μαλακώσει η γαλοπούλα και να πιεί τα υγρά η σάλτσα.
Περιχύνουμε με την κρέμα γάλακτος
και αφήνουμε για 2-3 λεπτά σε σιγανή φωτιά να δέσει η σάλτσα.
Εν τω μεταξύ έχουμε βράσει το κριθαράκι «να κρατάει».
Σερβίρουμε το κριθαράκι 
και επάνω την γαλοπούλα με την σαλτσούλα της! 
Δοκιμάστε την!

5 σχόλια:

  1. Πρέπει να έγινε πεντανόστιμο ε;;;;;; Το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια!!!!!!!!!! Γεια στα χέρια σου!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα νόστιμο φαγάκι, γεμάτο γεύσεις!
    Με την γαλοπούλα κανένα πρόβλημα δεν έχω, αλλά και με κοτόπουλο θα γίνεται πολύ καλό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θα την κάνω την αλλαγή μου γιατι με το συμπαθέστατο κατα τα άλλ γαλόπουλο δεν τα πάω καθολου καλά.. Πραγματικά όμως ειναι μια εύκολη και γρήγορη συνταγη. Ειμαι σίγουρη για την νοστιμιά της, φιλάκια Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι νόστιμο και υγιεινό το φαγάκι σου σήμερα!!! Καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου έχεις ανοίξει την όρεξη! και φαίνεται και γρήγορη συνταγή!!
    Ελπίζω να έχεις όρεξη και για ένα παιχνιδάκι, γιατί σε προσκαλώ στο παιχνίδι των ερωτήσεων:
    http://lightsintages.blogspot.com/2012/03/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...