Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Τυροπιτάκια χωρίς φύλλο

Τις προάλλες ήθελα κάτι σε τυροπιτάκι ~ μια και ο χρόνος μου ήταν -και πάλι- περιορισμένος, έφτιαξα γρήγορα-γρήγορα μια πρόχειρη ζύμη που όμως τελικά έδωσε νοστιμότατα, λαχταριστά ψευτο-τυροπιτάκια!

Τι έβαλα:

3 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια μπέικιν
1 κουταλάκι αλάτι
1 αυγό
1 γιαούρτι στραγγιστό 200γρ.
μισό φλυτζάνι κεφαλοτύρι τριμμένο
μισό φλυτζάνι ρεγκάτο τριμμένο
1 φλυτζάνι φυτίνη λιωμένη

Κοσκίνισα το αλεύρι με το αλάτι και το μπέικιν.
 Πρόσθεσα το γιαούρτι, τη φυτίνη, τα τυριά
 και τον κρόκο - κράτησα στην άκρη το ασπράδι.
Ζύμωσα καλά τα υλικά με τα χέρια μέχρι να γίνει μια ζύμη ελαστική που να μην κολλάει στα χέρια (επειδή μου φάνηκε λίγο σφιχτή πρόσθεσα 3 κουταλιές γάλα).
Έστρωσα λαδόκολλα στο μεγάλο ταψί του φούρνου και τον προθέρμανα στους 180ο.
Παίρνοντας μικρά κομμάτια ζύμης έπλασα μπαλάκια, τα πίεσα να γίνουν άλλα πλακουτσωτά και άλλα σαν βαρκούλες και τα αράδιασα στο ταψί.
Τα άλειψα με το ασπράδι αραιωμένο με λίγο νεράκι.

 Τα έψησα για 20 λεπτά περίπου, μέχρι που φούσκωσαν –από περηφάνεια- και κοκκίνησαν –από ντροπή! J

Τα μισά εκτελέστηκαν επί τόπου, τα υπόλοιπα την επομένη στις λιγούρες που μας έπιασαν τις μεσημεριανές ώρες του γραφείου!

38 σχόλια:

  1. αγαπημενα τυροπιτακια και λεω τυροπιτακια γιατι εμεις τα κανουμε σκετα με... τυρι.
    αληθεια... δεν εχω χρησιμποποιησει ποτε φυτινη, με εβαλες σε σκεψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο τσακ μπάμ!!Αυτά είναι τυροπιτάκια!!
    Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας..
    Είναι για όλες τις ώρες...
    Νάχεις ενα ομορφο Σαβ/κο φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω κι εγώ "περήφανα" και "ντροπαλά" τυροπιτάκια και τα θέλω τώρα, με τον πρωινό καφέ μου... τι μου κάνεις betty :((
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mου αρέσουν αυτές οι εύκολες και γρήγορες συνταγές!!! Κι εσύ έχεις ένα μοναδικό τρόπο να μας τις παρουσιάζεις!! Σ΄ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαχταριστά, λαχταριστά!!! Πάλι στην κουζίνα θα με βάλεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου άρεσαν οι τελευταίοι σου χαρακτηρισμοί για τα τυροπιτάκια σου!!
    Ευκολότατα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οτι πρέπει για τη λιγούρα και όχι μόνο!
    Και γρήγορα και νόστιμα!
    Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπημένα πιτάκια ποτέ δε μένουμε στο ένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίγο πιο "αμαρτωλά" από τα δικά μου, αλλά σίγουρα πιο νόστιμα, όπως κάθε αμαρτία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ!!!!ΠΕΙΝΑΩΩΩΩ.ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΛΑΜΑΡΙΝΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ:)
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχω ξυπνήσει πολύ πρωί, έκανα καφέ και δεν έχω τίποτα για φαγήτο,λόγω εκλογών δεν έχω όρεξη για μαγείρεμα.Εδω στις μικρές πόλεις αυτές τις μέρες έχουμε πολύ φασαρία! Θα πάρω λίγα τυροπιτάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερεα betty παιρνω τυροπιτακια ... αλλα μαλλον καποιος πηρε και την μοκα κρεμααααααα... που ειναι?????..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτές οι λιγουρες στο γραφείο είναι παγκόσμιες βλέπω χαχαχα

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ για την εύκολη και νάστιμη συνταγή. Να είσαι καλά και να μας κακομαθαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα ξεφούρνισα πριν από λίγο και έχω εκτελέσει ήδη 4! Υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σήμερα αντικατέστησα τα κίτρινα τυριά με φέτα, πρόσθεσα λίγη ρίγανη, άπλωσα όλη τη ζύμη σε ταψί κι έγινε ένα ωραιότατο τυρόψωμο που θα το απολαύσουμε με όσπρια το μεσημέρι. Να ΄σαι καλά για τις ωραίες συνταγές που ανεβάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ simonmad:

    ωραιότατη ιδέα! μπράβο ~ πολύ ωραία παραλλαγή!

    να 'σαι και συ καλά και να τα λέμε!

    καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γενεθλίων συνέχεια λοιπόν... και τα τυροπιτάκια που αγάπησαν τα παιδιά μου από την πρώτη φορά που τα έφτιαξα, δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τον μπουφέ μας! Τα ολίγα που περίσσεψαν -έκανα κι εδω μιάμιση δόση- θα εκτελεστούν αύριο για πρωινό! Cudos, Betty! Τρεις στις πέντε συνταγές που έκανα, ήταν δικές σου, πήρα τα εύσημα και δικαίως τα δίνω με τη σειρά μου σ' εσένα :))
    Βραδινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ simonmad:

    Χρόνια Πολλά και καλά!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τους επαίνους και χαίρομαι ιδιαίτερα με τα λόγια σου! :)
    Καλή Κυριακή να έχετε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τα ειδα και τα θυμιθηκα και γω ..εχω και αυτη την συνταγη και ειναι νοστιμοτατα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα τυρια σε ποιο σταδιο τα βαζουμε? Νομιζω δεν αναφερεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ psonaki:

    ουπς! σωστή η παρατήρηση, το πρόσθεσα στη συνταγή, τα τυριά τα βάζουμε μαζί με την φυτίνη, το γιαούρτι και τον κρόκο...
    ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπερα σας!Αν δεν βαλω φυτινη η βουτυρο που δεν τα πολυσυμπαθω και βαλω λαδι πειραζει η δεν θα πετυχουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπερα σας!Αν δεν βαλω φυτινη η βουτυρο που δεν τα πολυσυμπαθω και βαλω λαδι πειραζει η δεν θα πετυχουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Vicky:

    Δεν τα έχω φτιάξει με λάδι, θεωρώ ότι γίνονται, απλά ίσως είναι λίγο πιο "βαριά" σαν γεύση, οπότε θα έλεγα να βάλεις μόνο 3/4 του φλυτζανιού ελαιόλαδο...
    Αν τα δοκιμάσεις θα ήθελα να μάθω το αποτέλεσμα!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. φανταστικά τα τυροπιτάκια!!τα εφτιαξα ήδη 3 φορες. την πρώτη εκτέλεσα την συνταγή όπως αναφέρεται. τις επόμενες 2 δεν εβαλα φυτινη αλλα 1/2 φλυτζάνι ελαιόλαδο και το τυρί δεν το πρόσθεσα στο ζυμάρι αλλά το κρατησα χωριστά και το έκανα γέμιση. πολυ καλό και αυτό το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μόλις έβγαλα την πρώτη δόση!! δεν έβαλα φυτίνη γιατί δεν τη χρησιμοποιώ, έβαλα βιτάμ. Μοσχοβολάνε και περιμένω να κρυώσουν ελαφρώς να τα δοκιμάσω. Ευχαριστώ Μπέττυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόλις έβγαλα την πρώτη δόση..... Δεν έβαλα φυτίνη γιατί δεν τη χρησιμοποιώ, έβαλα βιτάμ. Μοσχοβολάνε!! Περιμένω να κρυώσουν ελαφρώς για να τα δοκιμάσω!! Ευχαριστώ Μπέττυ. Οι συνταγές σου είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ Καίτη για την εμπιστοσύνη και που μοιράστηκες την γνώμη σου μαζί μας!
      Καλή συνέχεια! :)

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Συνήθως, και ανάλογα με τον φούρνο, όταν ψήνουμε στον αέρα κατεβάζουμε την θερμοκρασία κατά 10 βαθμούς, άρα μπορείς να τα ψήσεις στους 170ο.

      Διαγραφή
    2. τελεια τα τσακίσαμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

      Διαγραφή
  30. Δεν εχω πολλες παρτιδες με την κουζινα αλλα έψαχνα να φτιάξω μια σπιτικη λιχουδιτσα απλή στην κατασκευη για τα ανιψακια μου - η συνταγη σου ειναι πεντανοστιμη και πολυ απλή (εγω αντικατεστησα το ρεγκατο με κεφαλοτυρι και δεν εβαλα αλατι). Ειναι τέλεια!!
    Θα τα ξαναφτιάξω με αλευρι ολικης! Ενιωσα πολυ ομορφα που μου πετυχαν - Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κι εγώ πολύ για την ικανοποίηση που ένιωσες!
      Ελπίζω ότι και τα πιτσιρίκια τα απόλαυσαν εξ ίσου! :)

      Διαγραφή
    2. Και οχι μονο τα πιτσιρικακια... σημερα ξαναεφτιαξα!

      Διαγραφή
  31. Tα τυροπιτάκια σου έγιναν μούρλια...θα τα ξανακάνω...σε ευχαριστώ πολύ για τις εύκολες συνταγές σου και τις υπέροχες νοστιμάδες τους...ότι έχω κάνει μέχρι τώρα μέσα από την σελίδα σου έχουν πετύχει...με βγάζεις ασπροπρόσωπη στον σύντροφο μου...καλό σου βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοιο όμορφο σχόλιο μπορεί να μην ξεκινήσει όμορφα η μέρα? :)
      Σε ευχαριστώ πολύ και να ξέρεις, χαίρομαι πολύ με την ικανοποίησή σου!

      Διαγραφή
  32. Εμενα παλι δεν πηραν καθολου χρωμα παρόλο που ακολουθησα την συνταγη κατα γράμμα.Επισης χρησιμοποιησα ανθοτυρο ( ειχα μπολικο στο ψυγείο)...το χρωμα τους ομως οολυ με στεναχωρησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...