Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Ένα αξιαγάπητο blog!

Η αγαπητή ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ με βράβευσε με ένα πολύ-πολύ όμορφο βραβείο, αυτό του "αξιαγάπητου blog"!

Το δέχομαι και την ευχαριστώ πολύ που μου έδωσε αυτή τη μικρή χαρά, αυτά τα μικροπράγματα είναι που κάνουν τις μέρες μας ξεχωριστές και χαμογελαστές και θέλω με τη σειρά μου να ακολουθήσω τους όρους αυτής της βράβευσης που είναι:

  1. Να δεχτώ αυτό το βραβείο, να το αναρτήσω το στο blog μου μαζί με το όνομα του ατόμου που με βράβευσε, και το link στο blog
  2. Να απονείμω το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs.
    Επίσης να θυμηθώ να επικοινωνήσω με τους bloggers και να τους
    ενημερώσω ότι τους επέλεξα για αυτό το βραβείο.

Έτσι λοιπόν διαλέγω και γω με τη σειρά μου τα πιο αγαπημένα μου blogs, αυτά που προσφέρουν μιά νότα απόλαυσης και χαράς στην καθημερινότητά μου:

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ, ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ, I Pray to Feta, ΛΕΜΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ, ...να ΄μαι κι εγώ... , Η Κουζίνα της mama, Royal-Coconut, Organically cooked, ΑΡΙΣΤΟ-ΤΕΛΕΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, food and life, 50FM, kalofagas.ca, Thalassa-mazi, cook and feed

Ελάτε να παραλάβετε το βραβείο σας!

16 σχόλια:

  1. Πωπω!!! Βραβείο??!!! Βραβευτήκαμε!!! Γιούππππιιι!!!!

    Σε ευχαριστούμε Betty μας, να είσαι καλά να μας ... κάνεις τη ζωή νόστιμη και με φαντασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ σας ευχαριστούμε από καρδιάς αγαπημένη φίλη μας . Παραλαμβάνω το βραβείο και πάλι ευχαριστώ που μας τιμήσατε. Τα δωράκια αυτά είναι πάντα ευπρόσδεκτα και ομορφαίνουν τη διαδικτυακή μας συντροφιά. να είσαι καλά .
    φιλιά από τα Βόρεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Betty, exharistio para, para poli gia to vraveio. Na eisai panta kala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωωωω! Σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου! Τιμή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Betty!!! Το αξίζεις πραγματικά :)
    Kαι εις ανώτερα!

    (Rena-HFL)
    (Rena-Delicieuses)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι καλά Μπέτυ,σε ευχαριστώ πολύ.
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου.Πάντα τέτοια!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια! Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Τι όμορφα που περνάμε βρε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλυκιά μου Μπέττυ συγχαρητήρια!
    Είσαι αξιαγάπητη και αξιέπαινη!
    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την τιμή που μου κάνεις!
    Να είσαι καλά!
    Όλη η παρέα να είναι καλά και πάντα να απολαμβάνουν χαρές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kalhmeroudia!!!! Sygxarhthria gia to vraveio sou kai ena megalo euxaristo gia thn timh pou muo kaneis!!!!
    Filia polla polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Betty καλημέρα και συγχαρητήρια για το βραβείο σου.
    Σ΄ευχαριστώ για την απονομή του βραβείου σου και κυριώς σ΄ευχαριστώ που παρακολουθείς το blog μου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Betty μου πολλά πολλά συγχαρητήρια για το αξιαγάπητο blog σου!!
    Σε ευχαριστούμε για την τιμή που μας έκανες και ανταποδίδουμε με πολλή αγάπη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Betty μου, μπράβο για το όμορφο μπλογκ που μας κρατά συντροφιά! Σε ευχαριστώ για την τιμή και στο ανταποδίδω με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oh my an award how exciting! I apologize for being tardy in my reply! Thank you and I truly enjoy your blog and recipes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Μπετούλα. Πάντα τέτοια.
    Βασούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...