Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Φέτα με ντομάτα στο φούρνο

Ένα μεζεδάκι που γίνεται τάκα-τάκα και είναι πολύ νόστιμο...
200 γρ σκληρή φέτα
4 κουταλιές ελαιόλαδο
Ρίγανη
1 πιπεριά πράσινη
1 ντομάτα
καυτερή πάπρικα (μπούκοβο)

Σε πυρίμαχο σκεύος απλώνουμε τη φέτα. Στρώνουμε τη ντομάτα σε ροδέλες και την πιπεριά σε κομμάτια πάνω στη φέτα.
Ρίχνουμε το ελαιόλαδο, τη ρίγανη και τέλος το μπούκοβο, σε ποσότητα ανάλογη με το πόσο καυτερό θέλουμε να γίνει.

Ψήνουμε στο γκριλ για 15 λεπτά περίπου και σερβίρουμε αμέσως.

12 σχόλια:

  1. πολύ ωραίος μεζές τον φτιάχνω κι εγώ (http://oreksinaxeis.blogspot.com/2009/07/blog-post_12.html)
    σχετικά συχνά γιατί είναι εύκολο γρήγορο και νόστιμο...
    Ελπίζω να έπαιξε και κανένα συνοδευτικό drink βλέπε ουζάκι , μπυρίτσα κ.α. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eξαιρετικό καλοκαιρινό μεζεδάκι!!
    Νομίζω λέγεται μπουγιουρντί ή κάτι τέτοιο!
    Ωραία ιδέα και το μπούκοβο που σίγουρα θα το κάνει ακόμη πιο πικάντικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι σαν γαριδες σαγανάκι χωρίς τις γαρίδες! :P
      Zodar

      Διαγραφή
  3. Μπέτυ μου παίρνω το τσίπουρο παραμάσχαλα κι έρχομαι!!!! Ψωμί έχεις ή να περάσω απ' το φούρνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ποιον δεν αρέσει το μεζεδάκι αυτό; Το λατρεύουν τα παιδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Pandora: μπυρίτσα καλά παγωμένη! το καλύτερό μου για τις ζέστες του καλοκαιριού... να βάλω και για σένα ένα ποτήρι;

    @Ελενάκι μου τώρα που το λες, ναι έτσι λέγεται!το είχα ξεχάσει...

    @Λίλα μου ζυμωτό έχω, μόλις βγήκε από το φούρνο...έρχεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! όντως είναι πεντανόστιμο το μπουγιουρντί! Καλό απόγευμα από Θεσσαλονίκη και Βερολίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικός ο μεζές αυτός, και ό,τι περιέχει φέτα, όμως δε μου αρέσει που βγάζει ζουμιά πολλά. Είναι αντιαισθητικό. Απορώ πως το καταφέρνουν σε κάποιες ταβέρνες και το κάνουν στεγνό, με δεμένα θεσπέσια η ντομάτα, με καλοψημμένη την πιπεριά και στητό το τυράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν η ντοματα ειναι ξεσποριασμενη,κι εχει μονο ψιχα δεν βγαζει ζουμια...

    τελειος αγαπημενος μεζες(με φρεσκο χωριατικο ψωμι) για ολους οσους λατρευουν τη φετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτό λέγεται μπουγιουρντί και όχι φέτα με ντομάτα μικροί μου Αθηναίοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...