Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Φιογκάκια ολικής αλέσεως με μανιτάρια και τυρί κρέμα

Εύκολο και γρήγορο, αγαπημένα ζυμαρικά με μανιταράκια, το καλύτερό μου!!!

Υλικά για 4-5 μερίδες:

500 γρ φιογκάκια ολικής αλέσεως
500 γρ μανιτάρια στρογγυλά
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
4 κουταλιές ελαιόλαδο
250 γρ τυρί κρέμα (εγώ έβαλα Philadelphia)
2 κουταλιές μαϊντανός ψιλοκομμένος

Καθαρίζουμε τα μανιτάρια και τα κόβουμε φετούλες. 
 Σε άφθονο αλατισμένο νερό βράζουμε τα ζυμαρικά να κρατάνε.
Ζεσταίνουμε καλά ένα βαθύ τηγάνι και ρίχνουμε τα μανιτάρια.
Τα σοτάρουμε για 6-7 λεπτά περίπου,
μέχρι δηλαδή να κατεβάσουν τα υγρά τους και να στεγνώσουν.
 Τότε προσθέτουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο και το ελαιόλαδο.
Αλατοπιπερώνουμε και σοτάρουμε για 1-2 λεπτά ακόμα,
μετά προσθέτουμε το μαϊντανό και το τυρί κρέμα.
Ρίχνουμε και  2-3 κουταλιές από το νερό που βράζουν τα ζυμαρικά
και ανακατεύουμε να λιώσει το τυρί.
 Σουρώνουμε τα φιογκάκια και χωρίς να περιμένουμε να στραγγίσουν τελείως,
τα ρίχνουμε στο τηγάνι με τα μανιτάρια.
 Σβήνουμε τη φωτιά, ανακατεύουμε για 1-2 λεπτά
να ανακατευτούν καλά τα ζυμαρικά με τη σάλτσα
 και σερβίρουμε το φαγάκι ζεστό.

9 σχόλια:

  1. Με τυρί κρέμα και μανιτάρια είναι δυνατόν να μην είναι νόστιμο το πιάτο??
    Καλή βδομάδα Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι μαρακονού τι να κάνουμε .... ; απίθανη η συνταγή σου Μπέτυ!

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν θέλω μακαρόνια και θέλω συχνά, έρχομαι στο μπλόγκ σου Μπέτυ μου. Πού θα βρώ καλύτερα!!
    Καλό μήνα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Μήνα!!κι εγώ για ζυμαρικά πάω σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα αγαπημένα!! Τα μακαρόνια, τα μανιτάρια, η κρέμα τυριού.... και είναι και αυτή η ρημάδα η διαίτα που τα κάνει ακόμα πιο ελκυστικά όλα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα. Κι εμένα τα ζυμαρικά είναι η αδυναμία μου διότι βράζουν γρήγορα και είναι νόστιμα σαν τις φαρφάλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όπως κατάλαβες,θα στενάξουν οι κατσαρόλες μας με τη συνταγή σου...όλες θα τη τιμήσουμε...
    καλημέρες...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...