Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Σουπιές με σπανάκι

Νηστήσιμο και πολύ νόστιμο!

1 κιλό μικρές σουπιές
1 κιλό σπανάκι φρέσκο
2 ξερά κρεμμύδια ή 3-4 φρέσκα
1 φλιτζάνι λευκό κρασί
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
4-5 ντομάτες ώριμες ψιλοκομμένες
½ ματσάκι μαϊντανό
Αλάτι και πιπέρι

Αν βάλουμε φρέσκιες σουπιές, τις καθαρίζουμε αφαιρώντας εντόσθια, μελάνι και κόκκαλο. Τις ξεπλένουμε καλά και τις κόβουμε σε κομμάτια. Εγώ χρησιμοποίησα φιλέτα σουπιάς κατεψυγμένα, τα οποία ξεπάγωσα, έκοψα σε κομμάτια, έπλυνα καλά και άφησα να στραγγίσουν.
Καθαρίζουμε το σπανάκι, το πλένουμε και το κόβουμε σε χοντρά κομμάτια. Το αφήνουμε να στραγγίσει. Ζεσταίνουμε το λάδι και τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια. Προσθέτουμε τις σουπιές και ανακατεύουμε για 3-4 λεπτά. Σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε τις ντομάτες και μισό φλιτζάνι νερό. Αλατοπιπερώνουμε, σκεπάζουμε και σιγοβράζουμε για 15-20 λεπτά.
Ρίχνουμε το σπανάκι και τον μαϊντανό και σιγοβράζουμε μέχρι να μείνει το φαγητό με τη σάλτσα του, περίπου 45-50 λεπτά.
Και τα δυο βασικά συστατικά αυτής της συνταγής είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες και φτωχά σε θερμίδες!

11 σχόλια:

  1. Στείλε κανένα ταπεράκι κατά 'δω!
    "Όχι γα μένα, αλλά για την φουκαριάρα την γυναίκα μου" , που όπου τις βρει, τις τσακίζει "απνευστί".
    Η τελευταία της επίθεση ήταν την Καθαρή Δευτέρα και από τότε εμφανίζει "στερητικό σύνδρομο".
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα την ίδια ιδέα είχαμε, σήμερα θα γίνουν με σέσκουλα μιας κι υπάρχουν στο ψυγείο μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοσκοβόλησαν οι σουπιές!Εγω μαγείρεψα θράψαλα κοκκινιστά , αλλά θα έτρωγα ευχαρίστως ένα πιάτο με σπανάκι!
    Καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ οι σουπιές με το σπανάκι, αν βρεις την επόμενη φορά βάλε και λίγες καυκαλήθρες μέσα και θα με θυμηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι πιάτο πεντανόστιμο!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και να σκεφτείς ότι μικρή δε το έτρωγα αυτό το φαγητό! Τώρα το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια! Νοστιμότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπέτυ πολύ ωραίο το φαγάκι σου.Πλήρεις βιταμινών και νόστιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα θα δεις, θα σου στείλω τον άντρα μου να στις φάει όλες:PPP
    Μιλάμε αυτό είναι το φαγητό του Μπέτυ μου, όποτε το φτιάχνω τρώει πάνω από 2 πιάτα.
    Αρχισε να στρώνεις τραπέζι λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Μπέτυ κάθε φορά σε πειρασμούς μας βάζεις!! είμαι πλέον μόνιμη θαμώνας στο μπλόγκ σου!! Συγχαρητήρια για τις υπέροχες συνταγές σου!! Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Betty αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα φαγητά του φίλου μου! Όλο μου το ζητάει αλλά δεν ήξερα πώς ακριβώς να το φτιάξω. Τώρα ξέρω!! Να' σαι καλά!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δημοσιοποιήθηκε!

    http://twitter.com/katerinas_diary
    Kυριακή Α΄Νηστειών, http://bettyscuisine.blogspot.com/2010/03/blog-post_12.html σουπιές με σπανάκι! less than 5 seconds ago via web

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...