Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Πίτσα… στα γρήγορα!!!

Ωραιότατη η πίτσα με σπιτικό ζυμαράκι… Όταν βιαζόμαστε όμως, φτιάχνουμε μία με έτοιμη ζύμη, γίνεται τραγανή και νοστιμότατη!

1 πακέτο Ζύμη με προζύμι (1 φύλλο)
2 φλυτζάνια διάφορα τριμμένα τυριά (γκούντα, ένταμ, ρεγκάτο)
7-8 φέτες μπέικον σε κομματάκια
2 φέτες ζαμπόν σε κομματάκια
1 πράσινη πιπεριά σε λωρίδες
1 ντομάτα σε ροδέλες
1 μικρή κονσέρβα μανιτάρια σε φετούλες
ρίγανη

Αν έχουμε έτοιμη σάλτσα ντομάτα , περίσσευμα από άλλο φαγητό, έχει καλώς. Αλλιώς ετοιμάζουμε μια σάλτσα στα γρήγορα με:
2 ώριμες ντομάτες
1 κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
2 κουταλιές λάδι
2-3 κουταλιές ξερό βασιλικό ~ αν έχουμε φρέσκο ακόμα καλύτερα
Αλάτι, πιπέρι και λίγη ζάχαρη

Περνάμε το κρεμμύδι και το σκόρδο στο μούλτι. Το ίδιο κάνουμε και με την ντομάτα.
Σε κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το λάδι και προσθέτουμε όλα τα υλικά της σάλτσας.
Βράζουμε σε χαμηλή φωτιά για 7-8 λεπτά, μέχρι να σωθούν τα υγρά.
Αλείφουμε ένα ταψί με λίγο λάδι και στρώνουμε τη ζύμη, απλώνοντάς την ελαφρά.
Τοποθετούμε τη σάλτσα, τα τυριά, τα αλλαντικά, την πιπεριά και λεπτοκομμένες ροδέλες ντομάτας. Από πάνω ρίχνουμε λίγη ρίγανη.
Αν θέλουμε προσθέτουμε και μανιτάρια σε φετούλες ή ότι άλλο υλικό μας αρέσει.
Ψήνουμε στις αντιστάσεις, στη μεσαία σχάρα, στους 180ο για 20 λεπτά περίπου.

Την τσακίζουμε ζεστή!

20 σχόλια:

  1. Αγαπώ πολύ τη Πίτσα μα δεν την κάνω συχνά γιατί δεν μου αρκεί ..ένα κομμάτι και έχει αφάνταστες θερμίδες όπως τη φτιάχνει δυστυχώς ο Δημήτρης που τα τυριά τα βάζει σαν βροχή!Ευτυχώς είμαι φαγωμένη αυτή τη στιγμή αλλιώς θα μου έτρεχαν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπέττυ και σε μια άλλη σου ανάρτηση μιλάς για αυτό το ζυμάρι κοίταξα σε ένα Σ/Μ με ποικιλία υποτίθεται προϊόντων και το μόνο που βρήκα ήταν μια ζύμη για τάρτες σε πακέτο, αυτό είναι;;;
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαινεται ονειρεμενη και... πειναω.
    οχι δεν σφουγγαρισα τα... σαλια μου ειναι lol lol lol lol
    αληθεια αυτη η ζυμη που λες ειναι στα κατεψυγμενα??? δεν την ειδα ποτε, οχι οτι εψαξα ιδιαιτερα, μου αρεσει να την κανω μονη μου, αν και... καμια φορα για απροσκλητους φιλους τελευταια στιγμη θα βολευε... μια στην καταψυξη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ έχω κάνει πίτσα με σφολιάτα, όχι όμως αυτό το φύλλο που λες....καταπληκτική φαίνεται η δικιά σου, άψογη φωτογράφιση πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πίτσα να'ναι....Είτε με έτοιμη βάση, είτε με σπιτική, μούρλια είναι!!!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με κάλυψε η προλαλήσασα painter!:)
    Drooling!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oτι πρέπει για κάτι γρήγορο, νοστιμο και χορταστικό.Ωραία η ιδέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια!!! και ειδικά η έτοιμη ζύμη που προτείνεις μας λύνει τα χέρια όταν θέλουμε κάτι στα γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω μια γωνίτσα, αυτή που ξεκινάει πάνω αριστερά και τελειώνει κάτω δεξιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κι εγω αυτη την πιτσα ακριβως κανω συχνα στο σπιτι! τα ξωτικα μου τρελαινονται!!! στη σαλτσα βαζω και ριγανη! απιστευτη μυρωδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΜΕΙΣ ΠΙΤΣΑ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΠΙΤΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΠΟΤΕ ΟΧΙ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΠΙΤΙΚΗ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΤΟΙΜΗ!!!
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέτοιες συνταγές μου αρέσουν, το ξέρεις, εύκολες και ... τεμπέλικες!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν σου μαλακώνει το φύλλο όταν τα ψήνεις όλα μαζί; Φτιάχνω με φύλλο αλλά με λαχανικά μόνο και για να μη μαλακώνει,το ψήνω λίγο μόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το μπλοκ σου με λίγωσε!
    χαχαχχαχα
    Πω πω όλα είναι υπέροχα αλλά η πίτσα τράβηξε το ενδιαφέρον μου.
    Θα πάρω ένα κομματάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ neli:

    Να πάρεις neli μου, ευχαρίστως αν γινόταν να σε τρατάρω ένα κομμάτι!
    φτιάξε την όμως αφού σου αρέσει, είναι τόσο εύκολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειναι εκπληκτική!!!! δεν υπάρχει περιπτωση να μη την έχω σε κάθε τραπέζι που κανω , και φυσικά στο τέλος πάντα δίνω τη συνταγη. ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ!
      Πολύ χαίρομαι που σας αρέσει τόσο!!!
      Καλή και χαρούμενη Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά κ υγεία σε όλο το κόσμο!!!! Μόλις εβαλα τη πίτσα σου στο ΄φούρνο!!!

      Διαγραφή
    3. Καλοφάγωτη!
      Και του χρόνου να είστε καλά! :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...