Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Πιπεριές με ανθότυρο

Ένα θαυμάσιο ορεκτικό, ελαφρύ και εύγευστο!

Για 6 άτομα:

6 χοντρές πιπεριές κέρατο
250 γρ ανθότυρο περίπου
1 αυγό
2-3 κουταλιές μαϊντανός ψιλοκομμένος
1-2 κουταλιές γλυκάνισο
2 κουταλιές ελαιόλαδο και
4-5 κουταλιές ελαιόλαδο για το ψήσιμο
Αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Πλένουμε καλά τις πιπεριές, κόβουμε το κοτσάνι και το φυλάμε και αδειάζουμε το εσωτερικό τους από τα σπόρια. Τις ξεπλένουμε και τις αφήνουμε να στραγγίσουν.
Σε μπολ λιώνουμε το ανθότυρο με ένα πηρούνι και προσθέτουμε το αυγό, τον μαϊντανό, τις 2 κουταλιές ελαιόλαδο, αλατοπίπερο και το γλυκάνισο. Ανακατεύουμε καλά.
Γεμίζουμε προσεκτικά τις πιπεριές με ένα κουταλάκι, τις κλείνουμε το καπάκι τους και τις αραδιάζουμε σε ταψάκι. Τις περιχύνουμε με 4-5 κουταλιές ελαιόλαδο. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο για 20 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσουν.Πολύ νόστιμες ζεστές και κρύες!

18 σχόλια:

  1. Θα πιάσουμε τις μπύρες πρωί πρωί???
    Καήκαμε!!! Τέλειο το μεζεδάκι το δίχως άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mμμμ το λατρεύω!Είναι και σε πήλινο...όλα τα λεφτά!!!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ανθότυρο!!!δεν έχω δοκιμάσει, θα παραλείψω το γλυκάνισο μιας και σε φαγητά δεν με ενθουσιάζει εκτός από ψωμί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπωπωωωωωωωωω Ο μεζές !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ενα εισιτήριο ρε παιδιά να έρθω Ελλάδα να φάω μεζέδες :)))

    καλημέρα Μπέτυ μου
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, είναι πολύ ωραίος μεζές, μια που την έχω πατήσει με αυτό το φαγητάκι, μια καλή μου φίλη, ονόματα δεν λέμε, είχε φτιάξει γεμιστές πιπερίτσες που έκαιγαν, άστα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. YUM, yia emas tous Floriniotes, afto einai apo to Theo, piperies gemista me tyri!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνονται νοστιμότατες! Με ανθότυρο δεν έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αγαπημένο ορεκτικό και των παιδιών!!φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειες δείχνουν!!! Πόσο θα τις ήθελα όλες! Τώρα. Θα τις κάνω κι εγώ στο πήλινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνονται τέλειες.Βάζω τις μπύρες βάζεις το μεζέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ MINIMARKET:

    'Ακου λέει... αφορμή γυρεύω για μπυρίτσα και καλή παρέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μεζεδάκι, ότι πρέπει για αυτή την ώρα πριν επιτέλους φάω για σήμερα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ:

    κι εσύ; ... κι εγώ ακόμα δεν έχω φάει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετικό μεζεδάκι, εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να παραλείψω τον γλυκάνισο, πιστεύω θα πηγαίνει πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία ιδέα ο ανθότυρος!! Μέχρι στιγμής μόνο γεμιστές με φέτα έχω φάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραιος ο συνδυασμός με το γλυκάνισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...