Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Κρητικά κουλουράκια κανέλλας

Την αδυναμία που έχω στις Κρητικές συνταγές την έχω δηλώσει προ πολλού!
Σήμερα έφτιαξα τραγανά, μυρωδάτα κουλουράκια ~ μοσχοβόλισε το σπίτι από το κανελλογαρύφαλλο και μου θύμισε περασμένα χρόνια στο χωριό που τα έφτιαχνε η πεθερά μου για τα εγγόνια της
! Υλικά για 70 περίπου κουλουράκια:

800 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 ποτήρι ελαιόλαδο
¾ νεροπότηρου ζάχαρη
¾ νεροπότηρου γάλα χλιαρό
2 κοφτά κουταλάκια σόδα
3 κοφτά κουταλάκια κανέλλα
2 κοφτά κουταλάκια γαρύφαλλο τριμμένο
Λίγο σουσάμι (προαιρετικά)

Προθέρμανα το φούρνο στους 180ο.
Σε μεγάλο μπολ έριξα το λάδι με τη ζάχαρη και ανακάτεψα με το σύρμα.
Ζέστανα ελαφρά το γάλα και διέλυσα μέσα τη σόδα. Πρόσθεσα το γάλα στο λάδι, ανακατεύοντας πάντα, και μετά την κανέλλα και το γαρύφαλλο. Πρόσθεσα λίγο-λίγο το αλεύρι ζυμώνοντας με τα χέρια, μέχρι να γίνει μια ζύμη σφιχτή που να μην κολλάει στα χέρια. Ε, μετά τα γνωστά... έπλασα κουλουράκια σε διάφορα σχήματα, τα αράδιασα σε ταψί καλυμμένο με λαδόκολλα και τα έψησα για 20 λεπτά. Τα μισά κουλουράκια τα κύλησα σε σουσάμι αφού πρώτα τα έβρεξα με λίγο νερό.

Κοπιάστε...!

24 σχόλια:

  1. Φανταστικά μυρωδάκα κουλουράκια κανέλλας. Τί καλύτερο για τον απογευματινό μας καφέ; Όλα τα κουλουροειδή της Κρήτης μου αρέσουν τρελά!!! Κι αυτή η συνταγή μου μας δίνεις σήμερα ..... καταπληκτική. Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε.....
    Ελισάβετ μου, να ξέρεις, οι συνταγές σου μου ταιριάζουν πάρα πολύ καί σαν γεύσεις αλλά και σαν τρόπος παρασκευής τους. Μου δίνεις ιδέες πάρα πολλές φορές. Για να μη πω για τις τάρτες σου, έχω φτιάξεις πολλές φορές αυτή με τα κολοκυθάκια και αυτή με τη βάση πατάτας και και τα διάφορα λαχανικά!!! Είχαν μεγάλη επιτυχία και .... άρεσαν πολύ!! Σε ευχαριστώ.
    Σε φιλώ
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα φιλενάδα...
    Ειλικρινά χαίρομαι ιδιαίτερα και με τιμούν αυτά που λες... Μαγειρεύω με πολλή όρεξη και χαρά και ενθουσιάζομαι να μοιράζομαι με άλλους όσα φτιάχνω. Όταν δε υπάρχει και ανταπόκριση, η χαρά μου είναι διπλή!
    Καλή Κυριακή να έχεις...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι έσκισες!!!
    Καταπληκτικά τα κουλουράκια σου.
    Αντιγράφω αμέσως και θα εκτελεστούν την άλλη εβδομάδα, για να πάρουμε και μαζί μας!
    Μέχρι εδώ επάνω έφτασε το κανελλογαρύφαλλο. Μας έσπασε τη μύτη.
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ti katapliktika koulourakia.mosxovolane os edo kiria betty
    ta ta ftiaxo ke ego apo evdomada.kali kiriaki na exis
    ke kalo vradi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζαλίστηκα από τη μυρωδιά της κανέλας, την αγαπώ ιδιαίτερα, οπότε πως να αντισταθώ σ' αυτά τα κουλουράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα αγαπημένα μου κουλουράκια , σήμερα είμαι μόνη σπίτι και θα τα κάνω τώρα κι όλας, χθες έκανα το βράδυ ένα κέικ σοκολάτας. Υπέροχη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στις κρητικές νοστιμιές δεν σε φτάνει καμία μας, το έχουμε ξαναπεί!
    Μιαν όμορφη Κυριακή εύχομαι Μπέτυ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kόπιασα .... κόπιασαααααααααααααα μου αρέσουν αυτά τα κουλουράκια με την κανέλα :))))
    Τέλεια είναι!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι τα μοναδικά κουλούρια που βουτάω σε τσάι!!!!

    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον καφέ μου τον πίνω γλυκό και σε μεγάλη κούπα, συνήθως βουτάω κι ένα κουλουράκι αλλά αύριο που θα έρθω για καφέ μπορεί να φάω και κάτι παραπάνω, ειδικά αν είναι και τραγανά και ξεροψημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απ' ότι βλέπω τα κουλουράκια δεν λείπουν ποτέ από το σπίτι σας...
    Καφέ κερνάτε???

    Φιλάκια Μπετούλα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ax mou anoi3ew tin ore3i...veygo gia douleia se nisi ayrio k me tis etoimasies den exei meinei tipota sto spiti.
    treleinomai na mageireyo ki oso skeftomai to orario pou den 8a mou epitrepei to kalo spitiko fagito...asta!!
    aporo pos den eixa dei to blog sou tooooso kairo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απο πειρασμο σε πειρασμο μας εχεις

    σου εχω ενα δωρακι, περνα να παραλαβεις το βραβειο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπετυ εισαι φοβερη!

    Σπουδαζω και εγω στο εξωτερικο οπως οι κορες σου και μου λειπει πολυ το φαγητακι της μαμας και της γιαγιας μου! Οι φωτογραφιες σου και οι συνταγες σου με τρελαινουν!!!
    Τα δοκιμασα αυτα το μπισκοτακια κι ηταν πανευκολα και πεντανοστιμα!
    Ευχριστουμε για την συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Εφη:

    Το μήνυμά σου με συγκίνησε!
    Υπάρχουν κι άλλες εύκολες συνταγές στο blog, αν θέλεις πες μου τις προτιμήσεις σου σε φαγητά και γλυκά ώστε να σου προτείνω κάποιες...

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικά κουλουράκια. Γρήγορα εύκολα και πεντανόστημα. Τα έφτιαξα πριν δύο μέρες και εξαφανιστήκανε , και τώρα επαναλαμβάνω. Τά έδωσα και σε μία κινέζα να δοκίμασει και έχει πάρει δέκα τηλέφωνα να τις δώσω την συνταγη .

    Μπράβο τέτοιες συνταγές θέλει η σύγχρονη νοικοκυρά που δεν έχει πολύ χρόνο στη διαθεσή της.
    Γρήγορες , εύκολες , νόστιμες και οικονομικές.

    Βάσω Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. etoimazomai na kanw ta koulourakia.alla mporeite na mou exigisete poso einai ta 8/4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, άργησα λίγο να δω το σχόλιο σου αλλά ελπίζω να σε πρόλαβα...
      Μάλλον εννοείς τα 3/4 του νεροπότηρου ζάχαρη και 3/4 γάλα, ε?

      Διαγραφή
  19. Molis twra ta ebgala apo to fourno mirizi olo to spiti aplos anti gia sousami ebala zaxari kai kanela apo pano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Molis twra ta ebgala apo to fourno mirizi olo to spiti aplos anti gia sousami ebala zaxari kai kanela apo pano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Molis twra ta ebgala apo to fourno mirizi olo to spiti aplos egw anti gia sousami ebala zaxari kai kanela apo pano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Molis twra ta ebgala apo to fourno mirizi olo to spiti aplos egw anti gia sousami ebala zaxari kai kanela apo pano

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...