Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Βουτήματα βουτύρου... και στην άκρη σοκολάτα!!!

Υπέροχα, ανάλαφρα μπισκοτάκια με ντελικάτη γεύση!

Υλικά για 60 μπισκότα:

1 βούτυρο αγελάδος 250 γρ
200 γρ ζάχαρη άχνη
5 αυγά
1 φακελάκι βανίλια
400 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φακελάκι μπέικιν

 

 

Αφήνουμε το βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου μέχρι να μαλακώσει αρκετά.
Ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπέικιν.
Χτυπάμε το βούτυρο στο μίξερ μέχρι να ασπρίσει και να αφρατέψει.
Προσθέτουμε την άχνη τμηματικά και συνεχίζουμε το χτύπημα για 5 λεπτά.

Ρίχνουμε τη βανίλια, ένα-ένα τα αυγά και τέλος λίγο-λίγο το αλεύρι, συνεχίζοντας το χτύπημα.
Το μίγμα θα γίνει σχετικά μαλακό και δεν θα πλάθεται με το χέρι.


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170ο και στρώνουμε το ταψί του φούρνου με λαδόκολλα.
Βάζουμε το μίγμα σε κορνέ και σχηματίζουμε μπισκοτάκια
σε ότι σχήμα θέλουμε ~ κατά προτίμηση μακρουλό.


Ψήνουμε για 10 λεπτά περίπου, προσέχοντας γιατί αρπάζουν εύκολα.
Μόλις ροδίσουν τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε σε σχάρα να κρυώσουν καλά.
Σε μπεν-μαρί λιώνουμε μια πλάκα κουβερτούρα με μια κουταλιά βούτυρο,
ανακατεύοντας να ομογενοποιηθεί το μίγμα.
Απομακρύνουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει ελαφρά.
Βουτάμε την άκρη από τα μπισκοτάκια στη λιωμένη σοκολάτα


και τα τοποθετούμε πάλι στη σχάρα μέχρι να σφίξει η σοκολάτα.


Καλή επιτυχία!

26 σχόλια:

  1. donkey and the carrot said...

    po po!!! ti orea pou sou bgikan!!! ksero ti geusi exoun, perno sixna apo ena kafe prin pao gia douleia kai moiazoun para poly!!! Ontos ntelikata!!!EINAI TELEIA!!!!

    16 December 2010 20:03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "I" said...
    γεια στα χέρια σου!!φοβερή δουλειά - οι συνταγές σου είναι μούρλια!!μόλις έφτιαξα τα τεράστια cookies σου και έχω ξετρελαθεί!! και πάλι μπράβο!!

    16 December 2010 20:15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Betty's Cuisine said...
    @ donkey and the carrot:
    έτσι κι εγώ... τα έπαιρνα έτοιμα αλλά φλέρταρα καιρό με την ιδέα να τα φτιάξω, το αποφάσισα και ιδού: καλύτερα από τα αγοραστά! :)

    @ "Ι":
    αχ αλήθεια; τα έφτιαξες; μα δεν είναι τέλεια αυτά τα cookies; εμείς τα λατρεύουμε οικογενειακώς!
    χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι συνταγές μου!

    16 December 2010 20:36

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. December 2010 20:36
    manousina said...
    Μπράβο Μπέττυ, είμαι σίγουρη ότι τα δικά σου είναι καλύτερα από τα αγοραστά. Ότι πρέπει τα μπισκοτάκια σου για τον πρωινό καφέ.
    Καλό βράδυ

    16 December 2010 20:44

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Μπέττυ μου, αυτά τα χρυσά χεράκια σου φτιάχνουν υπέροχες λυχουδιές. Τα μπισκοτάκια με σοκολατα ειναι αδυναμία μου. Φαίνονται ευκολα, λες να το τολμήσω?

    Vassoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ νόστιμα και η γεύση τους πράγματι ντελικάτη! Τα αγαπημένα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΕΤΤΥ MOY....MMMMMMM NOSTIMOTATA TA ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΧΠΙΝΙΚΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίθανα τα μπισκοτάκια, ο γιός μου θα τα λατρέψει.
    Καλό βράδυ Μπέττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάζω το καφεδάκι στη φωτιά και σε περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εεεεεε θα πάρω 5-6 ... μην πιω τον καφέ μου ξεροσφύρι!! χεχε
    Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ισως και τα πιο εύκολα μπισκότα που έχω δει!!!

    Σμουτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι τα αγαπημένα μου βουτήματα από μικρή αυτά!! Ειδικά όταν έχουν και στη μέση μαρμελάδα!!! Αλλά και σκέτα με τη σοκολατίτσα τους στην άκρη δε θα έλεγα όχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι από τα αγαπημένα μου και απο τις φωτογραφίες και μόνο καταλαβαίνω ότι είναι πεντανόστιμα και αφράτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Betty μου, πως είναι δυνατόν να μην είναι καλύτερα από τα αγοραστά? Αφού τα βλέπεις ωραία και λαχταριστά!!!

    (ο τίτλος σου μου θύμισε "και στην κορφή κανέλα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καταπληκτικά!!!!Πολύ γευστικά και εύκολα στην κατασκευή!!Όσες συνταγες σας έχω φτιάξει είναι υπέροχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Πανδωρα:

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Μου δίνεις μεγάλη χαρά, αυτός είναι ο καλύτερος έπαινος!
    Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι μπορώ να πω;;;Η συνταγή είναι φοβερή,πρώτη φορά που είδα μια τόσο εύκολη και οικονομική συνταγή,τα έφτιαξα και έγιναν απίστευτα.Έχεις κι άλλες τόσο ωραίες συνταγές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν τόσο!
      Οσο για τις συνταγές... μια περιήγηση στο μπλογκ και μια δοκιμή θα σας πείσει! :) :)

      Διαγραφή
  18. καλησπερα!
    επειδη λεω να τα φτιαξω θελω να ρωτησω το εξης:η ζυμη ειναι καταλληλη για να χρησιμοποιησω κουπ πατ ή χρειαζεται κορνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Η ζύμη είναι αρκετά ρευστή και χρειάζεται κορνέ, δεν είναι κατάλληλη για κουπ-πατ...

      Διαγραφή
    2. οταν λες Μπετυ ενα φακελακι βανιλια ενοεις και τα 5 μποτιλακια που εχει μεσα το σακουλακι?

      Διαγραφή
    3. οταν λες Μπετυ ενα φακελακι βανιλια ενοεις και τα 5 μποτιλακια που εχει μεσα το σακουλακι?

      Διαγραφή
    4. τελεια βγηκανε Μπετη φοβερα κουλουρακια!!αν και πρωτη φορα που εκανα κουλουρακια!!!Γιωργος

      Διαγραφή
  19. μπορει να μου πει καποιος οταν λεει η Μπετη ενα φακελακι βανιλια ενοει και τα 5 βοτιλακια που εχει μεσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη, είχα απαντήσει και πιο πάνω αλλά χάθηκε η απάντηση!
      Οχι, εννοώ ένα χάρτινο φακελάκι που έχει μέσα σκόνη βανίλια. Αλλιώς μπορείς να βάλεις 2 μποτιλάκια ή μια γεμάτη κουταλιά του γλυκού.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...