Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Σελινόριζα κρασάτη

Και τώρα να μοιραστώ μαζί σας το μικρό μου μυστικό:  διαβάσατε την προηγούμενη ανάρτηση με το Μοσχαρίσιο κότσι μαριναρισμένο σε μπύρα;
μήπως προσέξατε το συνοδευτικό;
όοοοχι, δεν ήταν πατατούλες φούρνου, ήταν σελινόριζα κρασάτη!

Ψάχνοντας για ιδέες για συνοδευτικό των κρεάτων στα γιορτινά τραπεζώματα, σκέφτηκα να δοκιμάσω μια συνταγή που βρήκα στον Γαστρονόμο του Νοέμβρη. 
Βρήκα την ιδέα πολύ καλή και πραγματικά συνόδευσε εξαιρετικά το κρέας!


Υλικά για 6 μερίδες:

1 κιλό σελινόριζα καθαρισμένη και κομμένη σε κυβάκια
1 μέτριο ξερό κρεμμύδι
1 φλυτζάνι λευκό κρασί
Αλάτι και πιπέρι
4-5 κουταλιές ελαιόλαδο

Καθαρίζουμε καλά τη σελινόριζα και την κόβουμε σε μικρούς κύβους.


Βάζουμε σε βαθύ τηγάνι το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε τα κυβάκια 
και σοτάρουμε σε δυνατή φωτιά.

Μόλις ροδίσουν ελαφρά από όλες τις μεριές, προσθέτουμε το κρεμμύδι και αλατοπίπερο.

Όταν σοταριστεί και το κρεμμύδι ρίχνουμε το κρασί,
χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να σιγομαγειρευτεί μέχρι να μαλακώσει.


Αν χρειαστεί προσθέτουμε ελάχιστο ζεστό νερό.


Θεωρώ ότι θα είναι εξ ίσου, αν όχι περισσότερο, απολαυστική πλάι σε ψητό χοιρινό
 ~ θα δοκιμαστεί και έτσι σύντομα!

6 σχόλια:

  1. Betty έχω καιρό να τη μαγειρέψω την μπερδεύω με πατάτες για τους δύσκολους.
    Την έχω κάνει επίσης με αρνί και σάλτσα μελιού σε ένα γιορτινό τραπέζι.
    Πολύ ωραία η ιδέα σου ξεφεύγει από τα ίδια και τα ίδια.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ την δοκίμασα αυτή τη συνταγή από το Γαστρονόμο και μας άρεσε πολύ.Η σελινόριζα είναι τελικά φίνο λαχανικό.Μυρίζει πιο ήπια από το σέλινο και ταιριάζει με όλα σχεδόν τα κρέατα. Κι εγώ την σκέφτομαι με χοιρινό για τα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα το συνοδευτικό το πέρασα για πατάτες και μάλιστα το σχολίασε και η συμβία, λέγοντας "Να, πατάτες φούρνου, όπως τις κάνεις κι εσύ. Κυβάκια".
    Ωραία ιδέα η σελινόριζα.
    Εγώ προτιμώ να παίρνω σέλινο κανονικό και να ξεχωρίζω την ρίζα, καθαρισμένη και κομμένη κυβάκια, στην κατάψυξη.
    Δεν θέλω αυτές τις τεράστιες σκέτες ρίζες (Ολλανδίας βρίσκω), που είναι και πιο άτονες σε γεύση.
    Για το γιορτινό γεύμα, το συζητάμε ακόμη, ανάλογα με τα άτομα που θα μαζευτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mmmmmmm....πολυ ωραια και νοστιμη ιδεα...ξεφευγει απο τα τετριμμενα!!!
    μπραβο Μπεττυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ νόστιμη η σελινόριζα, την έχω φτιάξει με κρέας αλλά με κόκκινο κρασί.
    Θα είναι απίθανη και θα ταιριάζει τέλεια με το χοιρινό.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η σελινόριζα είναι υπέροχη ιδέα! Αρωματίζει ξεχωριστά το κρέας!
    Μέττυ μου βλέπω ότι ανάρτησες μια Ελληνική συνταγή αλλά δεν μπορώ από χθες να την δω. Βγαίνει: Sorry, the page you were looking for in the blog Betty's Cuisine does not exist. Για ρίξε μια ματιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...