Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Μαρμελάδα φράουλα ~ η υπέροχη!

Έφτιαξα προχτές για πρώτη φορά φραουλομαρμελαδίτσα και έγινε υπέροχη! Κατακόκκινη, όσο σφιχτή έπρεπε και γλυκιά σαν... μαρμελάδα!!!

Τα υλικά που έβαλα έδωσαν –δυστυχώς- ένα μόνο βαζάκι!

Μισό κιλό φράουλες
250 γρ ζάχαρη.

Έπλυνα καλά τις φράουλες, τις καθάρισα από τα κοτσανάκια τους και έκοψα τις μεγαλύτερες στα δύο – ενίοτε και στα 3!
Τις έβαλα σε μπολ, έριξα από πάνω τη ζάχαρη και τις ανακάτεψα καλά. Τις άφησα σκεπασμένες στο ψυγείο για 1 ωρίτσα περίπου.
Κατόπιν τις μετέφερα σε κατσαρόλα και τις έβαλα σε δυνατή φωτιά -ανακατεύοντας συχνά-να πάρουν βράση. Εδώ νομίζω έπρεπε να προσθέσω ένα λωβό βανίλιας αλλά δυστυχώς δεν είχα...
Μόλις άρχισαν να κοχλάζουν χαμήλωσα τη φωτιά και τις έβρασα για μισή ώρα περίπου, ανακατεύοντας τακτικά να μην κολλήσουν. Αποστείρωσα το βάζο με την γνωστή πιά μέθοδο (όπως στο πορτοκαλο-γλυκάκι) και όπως ήταν η μαρμελάδα καυτή την έβαλα στο ζεστό βάζο, το έκλεισα καλά και το γύρισα ανάποδα να κρυώσει - προσοχή μην καείτε!!!
Αν και μάλλον δεν χρειαζόταν όλη αυτή η διαδικασία, γιατί δεν πρόκειται να μείνει για περισσότερο από λίγες μέρες!

Εδώ την βλέπετε να ποζάρει ναζιάρικα πάνω σε γιαουρτάκι!

30 σχόλια:

  1. Πω πω ξεροκατάπια τώρα....φαίνεται τρομερή!!!
    Μου έδωσες ιδέα να φτιάξω κι εγώ για τα παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι πολύ σημαντικό, αλλά εγώ έβαλα επίσης 3 βανίλιες σε σκόνη και άσπρα αμύγδαλα, τα οποία προσθέτουν πολύ στην εμφάνιση, αλλά δυστυχώς μικραίνουν απελπιστικά τον χρόνο κατανάλωσης (το βάζο μου κράτησε 3 μέρες μόνο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επειγόντως φτιάχνεις κι άλλη, τώρα που πήρες φόρα ποιός σε πιάνει, στο δικό μου σπίτι δεν στεριώνει αυτή η μαρμελάδα, δεν αποστειρωνω βάζα για την συγκεκριμμένη, από την κατσαρόλα κιόλας καυτή την κλέβουν!!!!!για να μείνει για άλλη σεζόν ούτε λόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο χρώμα! Λιμπιστερό!
    Τι βαζάκι να αποστειρώσεις. Προλαβαίνει να μείνει;
    Η δική μου τελείωσε σήμερα, παράλληλα και η ποτοκαλένια.
    Τα βαζάκια πλύθηκαν και περιμένουν την επόμενη.
    Μάλλον κεράσια και βύσινα από Αριδαία, όπως πέρσυ.
    Ο βυσινόκηπος (όχι αυτός του Τσέχωφ) με περιμένει.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Betty,είναι η εποχή της και έγινε τέλεια!
    Παρήγγειλα να μου φέρουν-δυστυχώς δε βρίσκουμε πάντα εδώ-και από εβδομάδα η σειρά μου να φτιάξω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανεράιδα, φτιάξτη και θα δεις... ανάρπαστη θα γίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο χρώμα!! Και από γεύση....... φαντάζομαι!!
    Ξεκίνα αμέσως και την επόμενη δόση, όσο υπάρχουν ακόμη φράουλες!!
    Σε φιλώ
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ lemon αμύγδαλα ασπρισμένα έβαζε η θεία μου στο γλυκό κυδώνι και γινόταν υπέροχο! δεν τα είχα σκεφτεί για την φράουλα... αλλά γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ γαστεροπλήξ, τελικά διαπίστωσα ότι είχα άδικο για ορισμένα πράγματα που τα θεωρούσα δύσκολα!
    τώρα πάω για την δεύτερη δόση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ: Σε ζηλεύω από τώρα γιατί εγώ βύσσινο (που το λατρεύω) δεν πρόκειται να φτιάξω... πολύ μπελαλίδικο βρε παιδί μου και χρονοβόρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ eleni όντως βγήκε καλή, και στη γεύση αλλά και στο χρώμα! Καλή επιτυχία με την δική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ anthivolon: φρέσκιες φραουλίτσες με περιμένουν στο ψυγείο ~ αύριο θα γίνει η δεύτερη -και μεγαλύτερη- δόση!
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ την λατρεύω αυτή την μαρμελάδα. Είναι η μόνη που τρώω ευχάριστα. Και σου έγινε... υπέροχη.
    Γεια στα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έφτιαξα κι εγώ σήμερα μαεμελαδίτσα και μοσχομύρισε όλο το σπίτι!
    Καλοφάγωτη.... και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πήρες φόρα τώρα και ποιος σε πιάνει!!!
    Φτιάξε κι άλλη και πρόσθεσε λίγη ώρα πριν την βγάλεις από τη φωτιά κόκκους πράσινου πιπεριού.
    Υπάρχει κι άλλη εναλλακτική ιδέα με φράουλες αν θέλεις δες στη σελίδα μας στις μαρμελάδες, εκείνη κι αν είναι της κολάσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με κολλαζετε με τις μαρμελαδες σας, αλλα.... ειπα φετος να μην κανω φραουλα. οχι οτι δεν την τρωμε, αλλα... να φαμε και τις αλλες που εχω απο περσι!!!
    μαλλον θα κανω το Σ/Κ δεν την γλυτωνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την αναλογία της ζάχαρης/φρούτου. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο την κάνω κι εγώ εδώ και χρόνια, μόνο που μένουν με τη ζάχαρη εκτός ψυγείου. Καλοφάγωτη (αν υπαρχει ακόμα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ λαχταριστη!κι απο την φωτο την λαχταρισα.Ηδη εχουμε καταναλωσει 2 βαζα στο σπιτι και πρεπει να βιαστω να κανω κι αλλη,για να εχω τον χειμωνα,να τρωω και να μυριζω την ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η καλύτερη μαρμελάδα κατά τη γνώμη μου!!!
    Κι εγώ ακριβώς έτσι την φτιάχνω.
    Έχω δοκιμάσει και με βανίλια αλλά πραγματικά δεν ενθουσιάστηκα, προτιμώ να μυρίζει φράουλα.
    Δεν μ' αρέσει να μπλέκω τα αρώματα και ειδικά τη φράουλα που έχει πολύ έντονο και υπέροχο άρωμα από μόνη της...

    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και με γιαουρτάκι και με παγωτάκι και σε cheese cake..... τέλεια η μαρμελάδα σου!!!
    Ενα βαζάκι τι να μας κάνει???
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μούρλια,μούρλια!!!Εμείς γενικά στο σπίτι μας ποτέ δεν είμασταν φαν των μαρμελάδων αλλά εμένα μου αρέσουν και μου φέρνουν στο μυαλό τα πρωινά των ξενοδοχείων που τρώμε μαρμελαδίτσες στις ατομικές συσκευασίες:):):)
    Πάντα τέτοιες νοστιμιές!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η αγαπημένη μου μαρμελάδα!
    Γεια στα χεράκια σου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 2 μαρμελάδες τσακίζω σύκο και φράουλα...δεν μπορώ να αντισταθώ

    καλημέρα ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ωραίο χρώμα είναι αυτό! Την έχω φτιάξει πολλές φορές τη μαρμελάδα φέτος, το μόνο που προσθέτω είναι λίγο χυμό λεμονιού! Δεν προλαβαίνω ούτε να τα αποστειρώσω. Μου τελείωσε πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αντε Μπετούλα και στα επόμενα βάζα !!!

    όνειρο το χρώμα της !!!!!

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Teleia h marmelada sou Betty!

    Eftiaxa ki egw prin duo ebdomades kai ta paidia t'apolausan me ton idio tropo ... panw apo fresko yiaourtaki to opoio mas eixe ferei enas filos apo mia farma sthn boreio Nea Yorkh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη με όμορφο χρώμα!!! Έφτιαξα και εγώ μπόλικη φέτος καθώς την τρώμε μετα μανίας!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...την εφτιαξα και ήταν τε-λει-α!!!
    προσθεσα και μια δόση βανιλια σε σκόνη...απιθανο χρώμα και γευση.....σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ la vita a bella :

    Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε! Είναι η αγαπημένη της μεγάλης μου κόρης και την φτιάχνω κάθε χρόνο σε αρκετές ποσότητες! -:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...