Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Σιροπιαστό με τυρί



Νοστιμότατο ...!!!



Υλικά:


1 κιλό ανθότυρο
1 ποτήρι ζάχαρη
1 ποτήρι φρέσκο βούτυρο
1 ποτήρι γάλα
8 αυγά
1 1/2 ποτήρι αλεύρι και
σιμιγδάλι μισό-μισό
ελαιόλαδο

και για το σιρόπι θέλουμε 1 κιλό ζάχαρη ακόμα.



Λιώνουμε το ανθότυρο με το πιρούνι. Προσθέτουμε το γάλα, το βούτυρο λιωμένο και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε καλά.
Χτυπάμε χωριστά τα αυγά και τα προσθέτουμε στο μίγμα.
Ανακατεύουμε και προσθέτουμε το αλεύρι με το σιμιγδάλι. Συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να γίνει το μίγμα ομοιόμορφο.
Λαδώνουμε ένα πυρέξ και ρίχνουμε το μίγμα. Κουνάμε το πυρέξ ώστε να πάει παντού ομοιόμορφα.
Ψήνουμε σε ζεστό φούρνο για 30' στους 180 βαθμούς.



Σε κατσαρολάκι βράζουμε 1 κιλό ζάχαρη με 2 1/2 ποτήρια νερό. Ανακατεύουμε διαρκώς μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και το σιρόπι να πάρει ξανθό χρώμα.



Οταν ψηθεί το γλυκό το βγάζουμε απο το φούρνο και το περιχύνουμε με το σιρόπι. Για να πάει το σιρόπι παντού κάνουμε σχισμές με το μαχαίρι στην επιφάνεια του γλυκού.

6 σχόλια:

  1. Απλα υπεροχο!!!!!!!!! επαθα ζημια ομως....ειμαι υποχρεωμενη να το φτιαχνω σχεδον καθε βδομαδα!!!!!!!!!! ¨)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σας άρεσε τόσο, κι ας μπήκες σε μπελάδες :)))


    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Ειμαι νεα στο site σας και θα ήθελα να σας συγχαρω.
    Πρέπει να είναι πεντανοστιμο , και επειδή μου αρεσουν παρα πολυ τα γλυκα θα το φτιάξω, αφου μου εξηγησεις ποσο σιμιδαλι θα βαλω.
    Ευχαριστω
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Μαρία

    Η δοσολογία είναι 1 1/2 ποτήρι νερού μισό-μισό αλεύρι με σιμιγδάλι μαζί...δηλαδή περίπου 3/4 ποτηριού αλεύρι και άλλο τόσο σιμιγδάλι...

    Ελπίζω να βοήθησα, αν το φτιάξεις πες μου τις εντυπώσεις σου...

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το εφτιαξα σημερα περιττο να πω ...τι εγινε .... σφαγη !!!αν και το σιροπακι μου βγηκε λιγο παραπανω απο απροσεξια μου ..στο τελος δεν εμεινε ουτε ψιχουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Elena.P:

    χαχα... μπράβο Ελενίτσα, χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπω πως ταιριάζουν τα γούστα μας!

    σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...